☆ Skravletråd Mai ☆

Det syns jeg virkelig dere har vært.
Jeg prøver å få et forsprang for å holde håpet oppe lengst mulig på å klare 1.500
Ja det er greit å få gjort.

Syns det var lettere før å være her nok til å skrive så mye, vil også klare såpass mye men får se

Kjøpte en 3 m ladeledning. Den er halvmeter for kort [emoji23][emoji23] Fikk lada opp 10 %. Sitter her litt til [emoji23][emoji23]
Så typisk [emoji54]
Har heldigvis lang nok lader til å ligge komfortabelt i sofaen [emoji4]

Ja. Jeg har alltid vært sånn. Men trøster meg med at legevakt reagerte da jeg var inne for noen uker siden. De skrev et notat om at jeg burde utredes hos nevrolog da de så meg. Så har litt som støtter oppunder. Jeg er bare litt flink til å krisemaksimere [emoji14]
Slik jeg ser det blir du i verste fall litt kasteball mellom ulike i systemet, men noe må de jo gjøre for du kan ikke gå sånn!

Har datteren din hatt fjerde barnesykdom? Da er det gjerne 3-4 dager høy feber, så kommer 1-2 døgn med utslett mens feberen synker. Mi hadde det for 2 mnd siden. Dra til legen å sjekk [emoji171] Bedre det. Er hun i form ellers? Vi var hos legen i dag, men det var fordi jeg trodde hun hadde vondt i magen i tillegg. Også måtte hun få Ibux, for Paracet virker ikke på henne :/

Nei, så jeg mistenker at det kan være den[emoji4] Men greit å få sjekket da det er så høy feber over flere dager. Og nå syns jeg det lukter så vomdt av munnen hennes[emoji17] Når paraceten funker så er ho i veldig fin form, ellers svinger det fra helt utslått også i bedre form også utslått igjen.
Godt dere fikk ibux da, her tar heldigvis paraceten det så slipper noe annet.[emoji4]

Næh, makan! Kan ikke si sånn. Men ser det for meg, det må ha sett litt morsomt ut [emoji23]
Det gjorde det nok, storesøster syns det var morsomt og ble ihvertfall imponert [emoji13] så får mannen bare være vanskelig [emoji23]

Back
Topp