Ja det er greit å få gjort.Det syns jeg virkelig dere har vært.
Jeg prøver å få et forsprang for å holde håpet oppe lengst mulig på å klare 1.500
Syns det var lettere før å være her nok til å skrive så mye, vil også klare såpass mye men får se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er greit å få gjort.Det syns jeg virkelig dere har vært.
Jeg prøver å få et forsprang for å holde håpet oppe lengst mulig på å klare 1.500
Du fikk den [emoji14]Venter til 1500 innlegg [emoji56][emoji56]
Hadde vært enda mer irriterende dersom han hadde ventet til i morgen tidlig når vi har dårlig tidIrriterende? [emoji14]
Haha har du mobbet henne for det? [emoji6]Min mamma hadde fått panikk [emoji85] Hu er mye mer redd for disse hundene sine enn hu var for oss barna [emoji23]
Skal. Øyeblikk [emoji41] God bedring i hus [emoji8]Oi, burde få til det vel[emoji6] men du bør jo utnytte paralginen og sove[emoji4] jeg må ha litt febervakt å se om det stiger såpass så jeg må gi paracet igjen.
[emoji23][emoji23] Kunne tolkes annen vei også [emoji14]Det syns jeg også, så nå ligger jeg her i sengen og venter på å komme til...
Hurra [emoji324][emoji324] God natt ! [emoji41]Du fikk den [emoji14]
Selvsagt [emoji56]Haha har du mobbet henne for det? [emoji6]
Tror egentlig ikke jeg vil klare det, men det hindrer meg ikke i å prøveJa det er greit å få gjort.
Syns det var lettere før å være her nok til å skrive så mye, vil også klare såpass mye men får se
Så typisk [emoji54]Kjøpte en 3 m ladeledning. Den er halvmeter for kort [emoji23][emoji23] Fikk lada opp 10 %. Sitter her litt til [emoji23][emoji23]
Skal prøveSove godt kengu [emoji1]
Til du har, eller på totalen? [emoji14]Venter til 1500 innlegg [emoji56][emoji56]
Har du det hver dag når du glatt 1.500Hm.. 72 innlegg har jeg bare. Dette må jeg bli bedre på imorgen![]()
Slik jeg ser det blir du i verste fall litt kasteball mellom ulike i systemet, men noe må de jo gjøre for du kan ikke gå sånn!Ja. Jeg har alltid vært sånn. Men trøster meg med at legevakt reagerte da jeg var inne for noen uker siden. De skrev et notat om at jeg burde utredes hos nevrolog da de så meg. Så har litt som støtter oppunder. Jeg er bare litt flink til å krisemaksimere [emoji14]
Har datteren din hatt fjerde barnesykdom? Da er det gjerne 3-4 dager høy feber, så kommer 1-2 døgn med utslett mens feberen synker. Mi hadde det for 2 mnd siden. Dra til legen å sjekk [emoji171] Bedre det. Er hun i form ellers? Vi var hos legen i dag, men det var fordi jeg trodde hun hadde vondt i magen i tillegg. Også måtte hun få Ibux, for Paracet virker ikke på henne :/
Ja, får da håpe jeg klarer det ihvertfallHar du det hver dag når du glatt 1.500
Som det skravlesEr bare 21 innlegg til 1500 [emoji56]
Venter til 1500 innlegg [emoji56][emoji56]
Det gjorde det nok, storesøster syns det var morsomt og ble ihvertfall imponert [emoji13] så får mannen bare være vanskelig [emoji23]Næh, makan! Kan ikke si sånn. Men ser det for meg, det må ha sett litt morsomt ut [emoji23]