Natta og sov godtNatta folkens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta og sov godtNatta folkens
Vurderer det selv. Ting tar tid [emoji14]Nei, kanskje jeg burde komme meg i dusjen og så legge meg....
Tenkte mest på at jeg er en vimsete person [emoji14]Uff da.
Det høres ikke godt ut![]()
Haha ja. Klarer ikke klippe store hunder jeg. Får så angst for å klippe for langt da [emoji87]Flaks dem var så små da[emoji6][emoji23]
Jaaah, blir sliten og føler at jeg kanskje skulle ventet enda litt til osv. Men de ville ha meg inn raskt, så antar det er med grunn.
Så bra da. Straks sove jeg også nå.Han snorket lang vei.
Litt å drikke og så ned
Nattaa...nei, nå er det natt her
Snakkes!
Sove godt kengu [emoji1]Natta folkens
Ja veldig braBra at hu får i seg mye væske da [emoji4] Masse god bedring i hus [emoji8]
Aha, ikke verre.Tenkte mest på at jeg er en vimsete person [emoji14]
Natta KenguNatta folkens
Takk! Det håper jeg og [emoji171]Det er vel greit å bli ferdig med det når du har så mye vondt. Og greit å bli ferdig så du slipper å grue deg enda lenger. Uansett, masse lykke til i morra[emoji177] Håper dem finner ut av det og at du slipper hodepina[emoji2]
Ja for øyeblikket. Men snart legge meg jeg også. Paralginen begynner å virke. Må utnytte det [emoji14]Ja veldig braAlle går å legger seg. Du og jeg som sitter igjen?
Det er bra vi er fler [emoji85]Aha, ikke verre.
Ble nesten litt bekymret her.
Vimsete, det er jeg også![]()
Håper du får soveJa for øyeblikket. Men snart legge meg jeg også. Paralginen begynner å virke. Må utnytte det [emoji14]
Haha ja. Klarer ikke klippe store hunder jeg. Får så angst for å klippe for langt da [emoji87]
Tror jeg skal klare det. Om ikke soverommet er for varmt [emoji14]Håper du får sove![]()
Hahaha. Må ha større tskjorte hvertfall [emoji23]Det skjønner jeg godt[emoji28] og litt vanskelig og putte mellom puppene[emoji23][emoji85]
Tror jeg får hive mannen på sofaen i natt og. Lille er urolig, så godt for oss å ha hele senga. Må uansett skifte bleie og gi Ibux i natt om det fortsetter. En ting er bra, hun drikker så mye at nattebleiene renner over.
Hahaha. Må ha større tskjorte hvertfall [emoji23]