Takk takk ♡ I morgen sier jeg til meg selv som alle andre ganger at jeg ikke skjønner hvorfor jeg gruet meg.
Ja, like dumt og gå å grue seg hver gang. Man bruker bare masse energi på noe som ikke er vits. Men man gjør det alikevel[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk ♡ I morgen sier jeg til meg selv som alle andre ganger at jeg ikke skjønner hvorfor jeg gruet meg.
Åja. Hahaha. Ser du hva jeg fikk med meg [emoji23][emoji23]Det står jo at den sendes fra UK, ikke Kina
Da går det mye fortere.
Haha, huff [emoji85]Auda. Husker farfar sa alltid det for å være morsom. Innerst inne er jeg ikke i tvil at han hadde gjort det om han fikk lov [emoji23]
Funderer senga jeg også. Men så er vi så nærme 1500 [emoji23][emoji86][emoji87]Nei, kanskje jeg burde komme meg i dusjen og så legge meg....
Jeg bare antok det [emoji23]Finnes det 5 m også ? [emoji23][emoji23] Gad. Google!
Nei, spesielt ikke når man er svimmel på generell basis hahaEr ikke bestandig like lett å få med seg alt når det går litt fort her
Jo nå såHar han ikke sovnet enda?
Åja sånn ja. Da er jeg medNeinei. Tenkte mer på sjokolade med mintsmak i eller sjokolade med kjeks inni er blant favoritter.
Ene året til jul ønska jeg meg after eight sjokolade [emoji23][emoji23]
Finner ikke [emoji86][emoji86][emoji86][emoji85]Jeg bare antok det [emoji23]
Jaaah, blir sliten og føler at jeg kanskje skulle ventet enda litt til osv. Men de ville ha meg inn raskt, så antar det er med grunn.Ja, like dumt og gå å grue seg hver gang. Man bruker bare masse energi på noe som ikke er vits. Men man gjør det alikevel[emoji28]
Og nå begynte Lille U å lage lyd...Funderer senga jeg også. Men så er vi så nærme 1500 [emoji23][emoji86][emoji87]
Bra detJo nå så
Hehe, det må du!Hihi jeg vet! [emoji38][emoji38] Skal nok kose meg glugg ihel. [emoji324][emoji324]
Uff da.Nei, spesielt ikke når man er svimmel på generell basis haha
Skjønte denOm jeg vinner. Glemte jeg gjerne å skrive [emoji23] Regner med du forsto det da [emoji14]
Syns denne er så fin [emoji23][emoji23]Åja sånn ja. Da er jeg meddigger kombinasjonen jeg og
![]()
..å der kom sjokoladelysten [emoji14]Sitter og ser på Packal's konditori og de lager et enormt påskeegg.