Men han spiser det til frokost og... [emoji14] Og jeg rekker aldri å smake.Jeg er skikkelig sjokolade-gal, men har endelig fått kontroll på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men han spiser det til frokost og... [emoji14] Og jeg rekker aldri å smake.Jeg er skikkelig sjokolade-gal, men har endelig fått kontroll på det
Prøver liksom å gå ned i vektSå flink da! Da har du jo kontroll! [emoji123][emoji123]
Da får du kjøpe eget og gjemme det på et hemmelig stedMen han spiser det til frokost og... [emoji14] Og jeg rekker aldri å smake.
Når han hadde vondt nok, så tok han de. De var jo litt løse, men noen ganger tok det flere dager. Men da er du ganske redd...AUUU!!!!!!!!!!!
Det kan umulig være bedre
Da får du kjøpe 5 meter nestegang [emoji23]Vet. Men laderen er dessverre andre siden av rommet. Ingen uttak på denne siden jeg sitter [emoji14]
Bare jeg som ikke leste hele tråden [emoji14]Jeg skjønte det til slutt![]()
Da får du gjemme kvikklunsjen til en fridag daPrøver liksom å gå ned i vekt [emoji14]
Og forrige måned var ikke så veldig snill
Jepp, må være lur. Det går ikke an å dele godteri med han [emoji14] Poff, borte.Da får du kjøpe eget og gjemme det på et hemmelig sted
Auda. Husker farfar sa alltid det for å være morsom. Innerst inne er jeg ikke i tvil at han hadde gjort det om han fikk lov [emoji23]Bestefar er så redd tannlegen at han har trukket alle tennene sine selv. Med tang.
Tusen takk.Tror det.
Look at this on eBay http://www.ebay.co.uk/itm/371810262153
Finnes det 5 m også ? [emoji23][emoji23] Gad. Google!Da får du kjøpe 5 meter nestegang [emoji23]
Er ikke bestandig like lett å få med seg alt når det går litt fort herBare jeg som ikke leste hele tråden [emoji14]
Ja. Tror den sto som hurtiglading. Tror jeg. Men er kun kabelen daTusen takk.
Skal se litt mer på den senere.
Fungerer de som hurtigladning?
Dersom ikke de andre spiser den førstDa får du gjemme kvikklunsjen til en fridag da![]()
Så braJa. Tror den sto som hurtiglading. Tror jeg. Men er kun kabelen da![]()
Uff ja. Det er en stor fare for det da. Her må de gjemmes godtDersom ikke de andre spiser den først![]()
Ja. Greit med noe lengre enn den som følger med på max 50 cm [emoji39]Så bra![]()
Kan egentlig ikke gjemme de heller da de er familien sine og ikke bare mineUff ja. Det er en stor fare for det da. Her må de gjemmes godt![]()
Husker ikke helt hvor vi fikk den fra, men er nok ikke vanskelig å få tak iJa. Skulle nok investert i slik.![]()