Jeg er skikkelig sjokolade-gal, men har endelig fått kontroll på detMin spiser sjokolade hele tiden, håpløs [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er skikkelig sjokolade-gal, men har endelig fått kontroll på detMin spiser sjokolade hele tiden, håpløs [emoji14]
Kjøpte på ebay denne gang. Ganske god og grei. Kunne få i mange farger ogsåHvor får du kjøpt 3 m ladeledning til mobilen?
Næh, makan! Kan ikke si sånn. Men ser det for meg, det må ha sett litt morsomt ut [emoji23]Forresten damer her igår tok jeg froskehopp i oppoverbakke med Barnevogn! Skulle vise snuppa og spurte mannen om han var imponert over at jeg gjorde det i oppoverbakke, han svarte med at han var overrasket over at jeg klarte det overhode [emoji54]
Nå fikk du meg til å huske at vi fremdeles har mer Kvikk-lunsj igjen etter påsken.Neinei. Tenkte mer på sjokolade med mintsmak i eller sjokolade med kjeks inni er blant favoritter.
Ene året til jul ønska jeg meg after eight sjokolade [emoji23][emoji23]
Kanskje jeg skal titte derKjøpte på ebay denne gang. Ganske god og grei. Kunne få i mange farger også![]()
Takk takk ♡ I morgen sier jeg til meg selv som alle andre ganger at jeg ikke skjønner hvorfor jeg gruet meg.Masse lykke til i morra[emoji177]
Har han ikke sovnet enda?Trodde kb skulle sovne fort jeg etter å vørt ute med en kompis i 6 t
Man har lader for sånt [emoji14]Må visst ta en pause. Batteriet forsvinner overraskende raskt her inne [emoji23][emoji23]
Bestefar er så redd tannlegen at han har trukket alle tennene sine selv. Med tang.3, tannlegeskrekken ble skapt ved første og to svangerskap etter det, er jo over 6 år siden jeg var der sist redd for en del hull osv må nesten bare få ordnet det
Unnskyld. [emoji56] Godtar du unnskyldningen? Eller knasker du allerede på den ? [emoji23]Nå fikk du meg til å huske at vi fremdeles har mer Kvikk-lunsj igjen etter påsken.
Slemme deg
AUUU!!!!!!!!!!!Bestefar er så redd tannlegen at han har trukket alle tennene sine selv. Med tang.
Jeg og [emoji23] Ingen unnskyldningSitter og lader mobilen jeg [emoji23]
Niks.Unnskyld. [emoji56] Godtar du unnskyldningen? Eller knasker du allerede på den ? [emoji23]
Kan finne linken. Var i postkassa også etter bare noen dager. Ble ganske paff jegKanskje jeg skal titte der![]()
Sitter på PC'n jegJeg og [emoji23] Ingen unnskyldning
Fra Kina?Kan finne linken. Var i postkassa også etter bare noen dager. Ble ganske paff jeg![]()
Vet. Men laderen er dessverre andre siden av rommet. Ingen uttak på denne siden jeg sitter [emoji14]Man har lader for sånt [emoji14]
Ebay feks [emoji14]Hvor får du kjøpt 3 m ladeledning til mobilen?
Så flink da! Da har du jo kontroll! [emoji123][emoji123]Niks.
Ikke rørt dem enda
Jeg skjønte det til sluttEbay feks [emoji14]