Det er hanFortsatt våken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hanFortsatt våken?
Haha jaGår nok bedre. Klart meg med paracet sånn sett. Selv om jeg skulle tatt noe sterkere. Men får ta en sterk når jeg skal sove heller
![]()
3, tannlegeskrekken ble skapt ved første og to svangerskap etter det, er jo over 6 år siden jeg var der sist redd for en del hull osv må nesten bare få ordnet detVisdomstenner er noe drittMen så greit å bli kvitt de ja. Mange igjen av de?
Ja. Har få venninner med babyer. Ei har fått nå. Ender med jeg kjøper noe hver gang jeg treffer de. For hallo? Babyer [emoji7][emoji7][emoji7]
Blir raskt noe ull til baby og noe hudpleieprodukter til mammaen [emoji85]
Ja var dette med mat da, kidnappe en kort tid da [emoji6]Hihi ja. Var litt lysten til det. Men de krever pupp enda med melk i [emoji23] Så får holde oss til å besøke de [emoji7]
Sitter og lader mobilen jeg [emoji23]Må visst ta en pause. Batteriet forsvinner overraskende raskt her inne [emoji23][emoji23]
Krysser fingrene for at det er over![]()
Det skulle gått greit [emoji6]Null stress å havne på ei øde øy?[emoji23]
Må på lading nå. Lover [emoji23]
Godt på vei mot 10.000 her [emoji4]Flinke dere har vært til å skravle mens jeg har vært borte![]()
[emoji85][emoji23][emoji23][emoji23] Men det funka jo. Haha [emoji56]
Takk [emoji171]Uansett kjedelig å bli syk da, god bedring [emoji173]️
Jippi!Den kan du få av meg [emoji23]
Ser det, har vært innom nå og da i løpet av handleturenGodt på vei mot 10.000 her [emoji4]
Finnes det Twix med mint??Ja. Kjeks inni eller mintsmak. Da er jeg lykkelig [emoji7]
Rart det der [emoji23]Haha ka. Aldri blåbærene som klatrer opp. Merkelig [emoji39]
Det har det en tendens til å gjøre her og [emoji14]Må visst ta en pause. Batteriet forsvinner overraskende raskt her inne [emoji23][emoji23]
Søte!Fantastisk[emoji2][emoji23]
Hehe har jo hvert flinke? [emoji6]Ser det, har vært innom nå og da i løpet av handleturen
Det er bra daHan unnskylder seg til tider at han ikke kan snakke morsmålet sitt til meg [emoji13]
Men ler av det selv [emoji6]