Hva er forskjellen på Oreo smakfull og vanlig?To nyheter her: Daim med appelsin og Freia Oreo smakfull[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er forskjellen på Oreo smakfull og vanlig?To nyheter her: Daim med appelsin og Freia Oreo smakfull[emoji1]
Jeg har nerver for i morgen. Jeg er sjeldent redd for hva legene kommer til å si, jeg har vært ute en regnværsdag før. Men jeg er livredd for å bli avvist.
Typisk da. Men bare man har foten til ake før syden !Er fullstendig klar over det[emoji31]
Mitt prosjekt ned 8 kg før syden henger i en tynn tråd....[emoji13]
Du har vel ikke det neiIkke hørt om[emoji12]
Ja. Kjeks inni eller mintsmak. Da er jeg lykkelig [emoji7]Ooooh, twix er godt!
[emoji85][emoji85][emoji23] Sorry altså. Men de dumme mannfolka og deres teite svar! Min sier akkurat likt. Om det var en trøst [emoji39]Forresten damer her igår tok jeg froskehopp i oppoverbakke med Barnevogn! Skulle vise snuppa og spurte mannen om han var imponert over at jeg gjorde det i oppoverbakke, han svarte med at han var overrasket over at jeg klarte det overhode [emoji54]
Er så mange år siden og har noen visdomstenner som plager meg så må bare i august, må bare finne ut når i ferien det passer best [emoji6]Tvitvi daNeste gang du reiser ned og om du bestemmer deg for en tur til de
![]()
Fort gjort detElsker den. Men den var ikke med kassen. Så twixen bare falt ned på rullebåndet da. .
Tusen takkHaha, dævver her!![emoji23][emoji23][emoji23]
Grattis med velfortjent seier som ingen kan ta fra deg![emoji23]
Hadde blitt umulig på jobb for må kommuniserer godt for kundene sitt beste.Ja. Det kan dere være glad for
Kjenner de som jobber sammen som nekter å snakke sammen på jobb [emoji23] Kun hjemme liksom. Det blir litt rart syns jeg [emoji14]
Njå [emoji173]️ da hadde jeg kidnappet den tro jeg [emoji7]Tviler ikke [emoji23][emoji23]Men valpen sova oppi der. Følte meg som en kengurumamma [emoji39]
Visdomstenner er noe drittEr så mange år siden og har noen visdomstenner som plager meg så må bare i august, må bare finne ut når i ferien det passer best [emoji6]
Takk [emoji4]
Haha ka. Aldri blåbærene som klatrer opp. Merkelig [emoji39]Fort gjort det![]()
Hihi ja. Var litt lysten til det. Men de krever pupp enda med melk i [emoji23] Så får holde oss til å besøke de [emoji7]Njå [emoji173]️ da hadde jeg kidnappet den tro jeg [emoji7]
Kunne klart meg lenge med alt jeg har oppi [emoji23]Jo. Men jeg har ikke hatt så mye utenom oppi. Ser nå når strikketøy er blitt til at jeg trenger stor veske da [emoji39]
Fortsatt våken?Trodde kb skulle sovne fort jeg etter å vørt ute med en kompis i 6 t
Null stress å havne på ei øde øy?[emoji23]Kunne klart meg lenge med alt jeg har oppi [emoji23]
Han unnskylder seg til tider at han ikke kan snakke morsmålet sitt til meg [emoji13][emoji85][emoji85][emoji23] Sorry altså. Men de dumme mannfolka og deres teite svar! Min sier akkurat likt. Om det var en trøst [emoji39]