☆ Skravletråd Mai ☆

Er fullstendig klar over det[emoji31]
Mitt prosjekt ned 8 kg før syden henger i en tynn tråd....[emoji13]
Typisk da. Men bare man har foten til ake før syden !

Forresten damer her igår tok jeg froskehopp i oppoverbakke med Barnevogn! Skulle vise snuppa og spurte mannen om han var imponert over at jeg gjorde det i oppoverbakke, han svarte med at han var overrasket over at jeg klarte det overhode [emoji54]
[emoji85][emoji85][emoji23] Sorry altså. Men de dumme mannfolka og deres teite svar! Min sier akkurat likt. Om det var en trøst [emoji39]

Tvitvi da :) Neste gang du reiser ned og om du bestemmer deg for en tur til de :)
Er så mange år siden og har noen visdomstenner som plager meg så må bare i august, må bare finne ut når i ferien det passer best [emoji6]
Takk [emoji4]

Ja. Det kan dere være glad for :D

Kjenner de som jobber sammen som nekter å snakke sammen på jobb [emoji23] Kun hjemme liksom. Det blir litt rart syns jeg [emoji14]
Hadde blitt umulig på jobb for må kommuniserer godt for kundene sitt beste.

Men glad vi er på ulike steder der da og at jeg nå er i permisjon [emoji23]

Er så mange år siden og har noen visdomstenner som plager meg så må bare i august, må bare finne ut når i ferien det passer best [emoji6]
Takk [emoji4]
Visdomstenner er noe dritt :( Men så greit å bli kvitt de ja. Mange igjen av de?

Må visst ta en pause. Batteriet forsvinner overraskende raskt her inne [emoji23][emoji23]

[emoji85][emoji85][emoji23] Sorry altså. Men de dumme mannfolka og deres teite svar! Min sier akkurat likt. Om det var en trøst [emoji39]
Han unnskylder seg til tider at han ikke kan snakke morsmålet sitt til meg [emoji13]

Men ler av det selv [emoji6]

Back
Topp