Elsker store vesker [emoji173]️ får jo plass til alt!Jo. Liker store vesker altså. Har noen selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker store vesker [emoji173]️ får jo plass til alt!Jo. Liker store vesker altså. Har noen selv![]()
Vi får ta 10k først da. Og se hvor langt i mnd vi har kommet![]()
Hehe, er litt koselig å høre på. Men kjipt om de vekker alle små som sover der de går forbi [emoji14]Ei lykke det da [emoji7]
Rart de får solgt den. Vil tro ganske manģe har minner om den fra før i tiden [emoji23][emoji23]I know [emoji23]
Huff ikke lettTja jeg vet ikke hvordan han vil reagere, vi har en god tone i grunn men det har vært mye styr i gruppa og de er litt lei å det skjønner jeg
Jeg har nummerert dittHvilken er det da?[emoji4]
Lohengrin [emoji7][emoji173]Hvilken sjokolade da ? [emoji23] Jeg har twix. Fikk lyst på lohengrin. [emoji39][emoji23][emoji85]
Veldig greit med sånn netting! Hadde detfør vi ogMannen fikk ta den [emoji23] Skulle hatt netting foran vinduet tror jeg. Får helt noia av tanken på vepser og slikt fremover
De tar litt av når de finner grunner for å ikke sove [emoji23]
Ja. Ikke alle som har så godt sovehjerte. Mine to har vært vant med bråk fra babyalder. Mens nevøen min måtte vi gå på tærne forbi [emoji85]Hehe, er litt koselig å høre på. Men kjipt om de vekker alle små som sover der de går forbi [emoji14]
Nei er ikke detHuff ikke lett
Det hadde de nok hatt utbytte av ja, ihvertfall begynne å øve litt.Ja, tidligere styreleder (som liksom ikke er helt ute av det...) spurte dirigenten om aspirantene skulleut i fineværet, men ejg antar at årsaken til at de ikke skulle det er at de ikke hadde lært utenat sangen enda, men de kunne reelt sett hatt ytbytte av å bare øve på å marsjere, uten å spille tenker jeg. takt på ei tromme og gå i takt.
Hehe. Håper det var moro da i det minste [emoji23]
Ja, det bør være skikkelige folkBetaler de såpass får man da satse på at de ikke vil at det skal forfalle
Så koselig med babygave! Elsker å shoppe til de [emoji173]Ja, hadde en gave jeg måtte få kjøpt
Venninne som snart får baaaaaby![]()
Jo. Men jeg har ikke hatt så mye utenom oppi. Ser nå når strikketøy er blitt til at jeg trenger stor veske da [emoji39]Elsker store vesker [emoji173]️ får jo plass til alt!
Pleier ofte det ja [emoji85]Sant det, tempoet roer seg vel snart også[emoji6]
Er på plass nå![]()
Er vel en fare for det..Sant det, tempoet roer seg vel snart også[emoji6]
Hvilken sjokolade da ? [emoji23] Jeg har twix. Fikk lyst på lohengrin. [emoji39][emoji23][emoji85]