Wow!! 1000!!
Hei hvor det går[emoji1] i dette tempo klarer vi jo 20000 i denne tråden[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!! 1000!!
Ødelegge vennskapSend mail, altså blir han sur så hva er det verste som kan skje?
Om flere reagerte burde man si noe
Greit. Funker fint haha [emoji123]Du kan få den. Så kan jeg få tightsen![]()
Greit å få det gjort ogsåVar bare såvidt innom jeg.. Vi måtte ut på handletur![]()
Hva sa da?Lurer på om jeg skal si fra til treneren om noe som han sa som flere reagerte på eller bare la det være
Lurer på om jeg skal si fra til treneren om noe som han sa som flere reagerte på eller bare la det være
Ei lykke det da [emoji7]...og DER gikk korpset forbi vinduet. Flaks at lille F sover tungt![]()
...og DER gikk korpset forbi vinduet. Flaks at lille F sover tungt![]()
Alle monner drar. Eller noe såntBlir nok ikke så mye men hjelper til litt
Ser den. Er kjipt det og. Vanskelig situasjon da.Nei men det er så vanskelig for blir han sur kan jeg ødelegge vennskapet mellom barna
Hahaha [emoji1] Hva ellers skal jeg ha? Jeg har ikke babyer. Og dermed lite behov for bleier og slikt noe oppi [emoji56]Strikketøy [emoji54] kan heller sende den hit [emoji6]
Så bra det er litt bedring da [emoji272]
Den kan du få av meg [emoji23]Skiter i storksaken her og, vil ha Buttons bleie! [emoji14]
Du er vel en av de som er her mest, så tror ikke du skal føle deg utafor [emoji23]Jeg deltok ikke så mye igår kveld[emoji20]
Jeg har tom gått i singlett i dag ute. Uten jakke [emoji7] Elsker været
Åh? Hvorfor det da?Jupp, han får finne alle godsakene.
Bare synd det er vanskeligere å få de virkelige gode sakene i Egypt [emoji13]
Akkurat vært og handla litt. Og begge kidsa sover. Så tenker det blir sofaen da. Orker ikke begynne på alt som skal gjøres [emoji23]God kveld til deg[emoji1]
Hva gjør du?
Ja. Så kan jeg få norsk tipping også på besøk [emoji23]
Mannen fikk ta den [emoji23] Skulle hatt netting foran vinduet tror jeg. Får helt noia av tanken på vepser og slikt fremoverHaha, ser det for meg.. Støvsugerjakt etter humla [emoji14]