Spørs litt men ville nok sagt ifraLurer på om jeg skal si fra til treneren om noe som han sa som flere reagerte på eller bare la det være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs litt men ville nok sagt ifraLurer på om jeg skal si fra til treneren om noe som han sa som flere reagerte på eller bare la det være
[emoji23][emoji23] Veldig viktig med ordentlig dop førstBare jeg er dopa nok så [emoji6]
Hahaha. Jooooda. Jeg hadde hvertfall fått litt glede utav å se det [emoji8]Joa men hun hadde vel ikke brydd seg så mye [emoji6]
Passer seg ikke helt på et apotek nei [emoji23]
Vårt korps er ferdig 1930? Eller er det 19? Men ikke barebare å få til dette tidlig heller da.Hurra for 17.mai øvelse etter leggetid [emoji14]
De så helt greie ut altså. Ikke helt meg [emoji39]Har lagt min elsk på de sorte de har som er røde inni
Absolutt. Ute i sola hele dagen og fått rød nese. Og røde armer
Du da?![]()
Ja. Så kan jeg få norsk tipping også på besøk [emoji23]Hihi, sender dem alle til deg[emoji1][emoji23]
Jeg fatter og begriper ikke at de ikke har egen trening på det og allerede begynt, for å si det sånn....Greit å kanskje øve først på å gå synkronisering [emoji4]
Strikketøy [emoji54] kan heller sende den hit [emoji6]Har vel ikke helt interessen jeg da. Men sikkert gøy å ha strikketøy i. Får vel satse på den [emoji23][emoji23]
Men noen ganger hadde det vært greitGodt det da ihvertfall, ofte vil man jo unngå morfin preparater
Men noen ganger hadde det vært greitGodt det da ihvertfall, ofte vil man jo unngå morfin preparater
Men så vanskelig å si detSpørs litt men ville nok sagt ifra
FlinkisLitt sliten etter å ha gått ute i over 4 timer ellers er alt bra ja [emoji4]
Og med deg? [emoji4]
TakkUff da
God bedring
Skiter i storksaken her og, vil ha Buttons bleie! [emoji14]Har vel ikke helt interessen jeg da. Men sikkert gøy å ha strikketøy i. Får vel satse på den [emoji23][emoji23]
Sovna tvert også jegDa er det på tide å slappe av ja!
Så lenge de går fort, er det greit [emoji14]Det er frustrerende
Er vel godt nok bare det [emoji41]Takk[emoji1] bare vært på et møte i Oslo idag..
Da får vi bare sørge for at tempoet holder segAkkurat nå, ja, men tempoet pleier ikke å holde seg ut måneden og jeg har ganske mange dager jeg ikke har så mye tid
Du er vel med?Det klarer dere sikkert