☆ Skravletråd Mai ☆

Tåler sola greit jeg også heldigvis[emoji4] må bare smøre ansiktet godt pga pigmentflekker som dukker opp[emoji849]
Greir å være på sikre siden da ja

Høres litt omvendt ut!

Ja, tidligere styreleder (som liksom ikke er helt ute av det...) spurte dirigenten om aspirantene skulleut i fineværet, men ejg antar at årsaken til at de ikke skulle det er at de ikke hadde lært utenat sangen enda, men de kunne reelt sett hatt ytbytte av å bare øve på å marsjere, uten å spille tenker jeg. takt på ei tromme og gå i takt.

Tror det blir sånn helt greitt. Skal lete i skapene etter litt aloe vera, så blir det nok bra :) uff stakkar lille da. God bedring [emoji173]

Aloe vera er gull[emoji1] må få kjøpt mer nå når vi går inn i sessongen med mest behov[emoji4]
Takk for det[emoji173]️ Heldigvis ikke feber nå, så krysser fingra for at det går riktig vei og ikke er paraceten som fortsatt henger i.

Aha. Har som regel cola i captain morgan eller baccardi razz. Sikkert også en god grunn til jeg ikke er så fan i edru tilstand [emoji39]
Ja det skjønner jeg. Av samme grunn drikker jeg ikke lenger fanta excotic:D

Aloe vera er gull[emoji1] må få kjøpt mer nå når vi går inn i sessongen med mest behov[emoji4]
Takk for det[emoji173]️ Heldigvis ikke feber nå, så krysser fingra for at det går riktig vei og ikke er paraceten som fortsatt henger i.
Krysser fingrene for at det er over :D

Åh? Hvorfor det da?
De har manglende kontroll på de sterke tingene så myndighetene har derfor heller gjort det vanskelig å få tak på, slik som kodein er vanskelig å få tak i, alternativt blir tramadol men da må man ha spesial tillatelse.

Men kan hende de heller spør on spesial tillatelse fra tannlegen forening om å få meg i narkose, burde ihvertfall få gjort det neste gang vi skal ned

Back
Topp