Det er detNupp. Er gøy og kjekt når det er fart her syns jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detNupp. Er gøy og kjekt når det er fart her syns jeg![]()
Tror ikke du er den eneste i anonyme bv [emoji23]Haha, innrømmer at jeg har et problem[emoji23]
De er råsøte [emoji7]Hælledussen, så små og nusselige![emoji7]
He he jaMed sukker på?[emoji6]
Oh. Enda bedre ! Jeg har gjemt min sjokolade under strikketøyet i veska. En plass mannen ikke går [emoji23]Den kan mannfolket hente[emoji23]
Du må jo ikke prøve ekstremsport enda lille venn [emoji85]Vil tro jeg snart kan kutte de ut[emoji1] går stadig bedre! Men prøvde å hoppe idag....det var ikke lurt[emoji31]
Ja. Men da sitter jeg vel å lurer på hva som feiler meg fordi jeg ikke feiler noe [emoji23][emoji23][emoji41]
De MÅ jo finne en løsning og hjelpe deg. Krysser fingre for at alt går bra og de har mye godt å komme med som hjelper deg ! Klem ♡♡Jeg har nerver for i morgen. Jeg er sjeldent redd for hva legene kommer til å si, jeg har vært ute en regnværsdag før. Men jeg er livredd for å bli avvist.
Aha. Har som regel cola i captain morgan eller baccardi razz. Sikkert også en god grunn til jeg ikke er så fan i edru tilstand [emoji39]Jeg får det om jeg drikker det mens jeg spiser smågodt [emoji23] men ikke ellers.
JaDet er dethåper det holder seg lenge
![]()
6.5 og 11Imponert du husker såpass altså.
Det var planen. Finner alltids venninne med baby [emoji7]
Da burde kanskje ikke denne personen være trener om det er en risiko for å si at noen ting ikke er greit og at de da stopper et vennskap for ungen sin!Ødelegge vennskap
Haha jaHehe, kan da finne en litt bedre plass en kjeften da[emoji23][emoji6]
Store vesker er jo fantastisk [emoji4]Hahaha [emoji1] Hva ellers skal jeg ha? Jeg har ikke babyer. Og dermed lite behov for bleier og slikt noe oppi [emoji56]
Ja. Har få venninner med babyer. Ei har fått nå. Ender med jeg kjøper noe hver gang jeg treffer de. For hallo? Babyer [emoji7][emoji7][emoji7]Var nesten da[emoji6]
Ja, kjekt med fine gaver til dem da[emoji2]
Jo. Liker store vesker altså. Har noen selvStore vesker er jo fantastisk [emoji4]
Tja jeg vet ikke hvordan han vil reagere, vi har en god tone i grunn men det har vært mye styr i gruppa og de er litt lei å det skjønner jegDa burde kanskje ikke denne personen være trener om det er en risiko for å si at noen ting ikke er greit og at de da stopper et vennskap for ungen sin!
Sikkert greit ja !
Jeg tåler sola veldig fint jeg altså. Men unga har lysere hud enn meg. Så smører de derimot oftere![]()
Det hadde vel vært noe [emoji23]
Må lese litt