Ny og ne [emoji23][emoji23] Du eŕ en trofast traver her [emoji8]
Haha, innrømmer at jeg har et problem[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny og ne [emoji23][emoji23] Du eŕ en trofast traver her [emoji8]
Nupp. Er gøy og kjekt når det er fart her syns jegIkke ille det![]()
BraDet gjorde jeg.. Sovna kjapt for å si det slik [emoji39]
Nei mitt. Hahaha. Men de var livredd den skulle fly inn til de. Selv om døra mi var lukka.Var humla på dems rom?![emoji849]
Var innom mamma en tur og kosa med valper. Og vips måtte jeg hjelpe å klippe negler på de. Var ikke så enkelt når de prøvde å vri seg utav hendene mine. Men fikk det til [emoji23]
![]()
Mamma fant selvsagt snappen med en gang [emoji23]
Usj! Hva skjedde?Jepp, skadet foten i påska[emoji13]
Strekt noen sener og støtskade i hælen....
Det skal jeg nokNyt sofaen [emoji7]
Litt forskjellig
Fikk kanskje et hakk til men er så mange hakk allerede nå [emoji23]Gikk det bra med neglene da??[emoji23]
Flink du er!
Gjerne en sjokolade? [emoji56]
Jeg ogsåForstår det. Selv synes jeg sånt er ubehagelig.
Sikkert ikke meg heller når jeg kommer meg dit [emoji23]Samme her[emoji12] ti ville hester hadde ikke fått meg ut av sofa nå[emoji23]
Hvor lenge tror de du må gå på krykker da?
Å joda
Hodet gjør at jeg ofte sovner på dagen [emoji85][emoji86][emoji87]40 minutter er kort[emoji12]
Har aldri sovet på dagen jeg.... blir helt tullerusk av det[emoji23]
Jeg får det om jeg drikker det mens jeg spiser smågodt [emoji23] men ikke ellers.Hihi. Kan være med på cola zero er god da. Liker sånn sett cola. Men får så belegg på tenna av den
Høres litt omvendt ut!Nå er jo min førsteårs aspriant, så man forventer vel ikke at de er goooode, men øve på det TO GANGER? Nest tirsdag og 16. mai????
Og selve korpset, jo de skulle prøve i dag siden det er fint vær. De har jo gjort det før da, men likevel...
Var jo ikke så billige akkurat [emoji39]Ja, ikke sant!![]()
Gjør detDet må sjekkes[emoji6]