Akkurat nå er vel du på krykker så det kan du ikke
Nei, jeg må dessverre vente[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå er vel du på krykker så det kan du ikke
Ja, sant.. De gikk heldigvis fort forbi! Men kunne fint hatt øvingene sine litt tidligere enn 20.00 [emoji14]Hurra for 17.mai øvelse etter leggetid [emoji14]
Kjrmpefine. Må jo ha to da. Men slipper jo unna med en i beste fall [emoji38]De er fine! Vi fikk i dåpsgave [emoji7]
HerligHar 2 av dem ♡♡
Det går ikke
Skulekorpset mitt hadde éi øving før 17.mai der me øvde på marsjering. Men det endte alltid med saueflokkvimsing [emoji14] Klarte å starte på samme fot iallefall [emoji85]Jeg fatter og begriper ikke at de ikke har egen trening på det og allerede begynt, for å si det sånn....
Endelig hjemme og alle i sengKos deg hjemme i ettermiddag/kveld[emoji7]
Blir nok ikke så mye men hjelper til littDu er vel med?![]()
Ja, er jo sant det..Tja er jo barndomshjemmet uansett hvordan man vrir og vender på det
Da ville jeg sagt fra. Kan ikke holde på slik.Mye ugreit
Det gjorde jeg.. Sovna kjapt for å si det slik [emoji39]Håper du får sove litt
Skal vi bytte? Antar det hjelper med ei som vasker huset og oppvaskmaskin [emoji23]
Det hadde detSkjønner det[emoji4] men hadde vært flott om det gikk!
En veldig. Bare så altfor kort [emoji23]Håper du fikk en god dupp[emoji2]
Jupp, han får finne alle godsakene.[emoji23][emoji23] Veldig viktig med ordentlig dop først
Sitter og dingler på korpsøvelse. De spiller bare i 45 minutter (aspirantene altså, korpset spiller lenger) og siden jeg er i styret henger jeg rundt og ser til at de kommer i gang, samler inn papirer for dugnadssalg i dag etc og vips bare 25 minutter igjen så da gadd jeg ikke kjøre hjem for å snu
Haha, ser det for meg.. Støvsugerjakt etter humla [emoji14]Endelig hjemme og alle i sengHerlig. Selv om ei svær humle var kommet inn på rommet vårt. Panikk og støvsuger [emoji23][emoji23]
Ja. Men da sitter jeg vel å lurer på hva som feiler meg fordi jeg ikke feiler noe [emoji23][emoji23][emoji41]Men så deilig da man endelig slipper smerten[emoji1]
Veldig rød men ikke vondt
Neida, syns egentlig det er supert at folk stiller og spiller. Så skal egentlig ikke klage. Bare litt kjedelig når barna sover og de går like utenfor [emoji14] men vi får tåle detVårt korps er ferdig 1930? Eller er det 19? Men ikke barebare å få til dette tidlig heller da.