Skulle vel litt til at bare dere skulle få dårlig vær [emoji13] men nå kan du vel nyte sola?Det hjalp ikkeb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle vel litt til at bare dere skulle få dårlig vær [emoji13] men nå kan du vel nyte sola?Det hjalp ikkeb![]()
Takktakk. I like måte [emoji8]
I går var første uteværet for lille mann men nesen hans ble stekthjalp ikke å smøre flere ganger i timen) gaten føk av hele tiden
Sitter på lege kontoret skal på svangerskap kontroll....
Har vi ikke flott vær her i dagTakk[emoji1] bare vært på et møte i Oslo idag..
Nå er jeg dø sulten og vi skal handle før vi drar til Sandefjord for å handle på lagersalg til baby!
Celleforandringer så ikke ut til å være vekke:/
De er fine! Vi fikk i dåpsgave [emoji7]Skit i veska. Vil ha fødselsplakaten jeg [emoji7][emoji7]
Sandefjord og det er sommer.... steker i bilen
Takk takk [emoji173] Fått feberen ned til 37,7 så nå er hun i litt bedre form i allefall. Men får den ikke lengre ned. Får håpe det gir seg rasktGod bedring til snuppa di[emoji4]
Hjem kjære hjem [emoji7]
Holdt ut dagen i dag. Så mannen i lastebilen på vei hjemover også. Vinke og slengkyss og alt som hører med fra en bil til en annen [emoji23][emoji7]
Venter i spenning på barna nå![]()
Ja, det fungerer bedre i allefall. Hun måtte få det sist hun var dårlig også. Nå har hun fått både og, i samråd med lege og feberen er i allefall nede på 37,7.Godt det da, fungerer ibux bra?
Paracetamol er ganske rar egentlig, man vet ikke hvordan den fungerer men de antar hvordan den fungerer, den har jo hvert brukt i mange år så de vet jo når den burde taes og bivirkninger osv men ikke hvorfor den har febernedsettende effekt [emoji54]
Håper du får sove littBare døse litt på sofaen før unger krever sitt.... Sliter med å holde øyne åpne nå. Alarm på om 40 min
Sitter og lurer på hvordan jeg skal klare 1.500 innlegg
Ja det sa jeg og [emoji14] De har vært råSom dere har skravlet i dag da
Jeg blir skikkelig nedstemt når det er så fint vær, og verken jeg eller lille er i form til å nyte det ute. Får sette oss på terrassen når sola kommer dit.
Ja, absolutt. Heldige og har sola der fra ettermiddag til den går nedTerrasse er et godt alternativ[emoji173]️
Bare døse litt på sofaen før unger krever sitt.... Sliter med å holde øyne åpne nå. Alarm på om 40 min
Er utrolig deilig ved tanke på snøstormen for bare en uke sidenEr det ikke fantastisk?![emoji1][emoji1]
Som dere har skravlet i dag da