Det skjønner jeg, men risikoen er ikke verdt det.Usj nei. Men god effekt har den. Så blir litt savn også. Menmen.
Stor gruppe medisiner som blir uaktuelle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg, men risikoen er ikke verdt det.Usj nei. Men god effekt har den. Så blir litt savn også. Menmen.
Kan du sitte litt på terrasse da og nyte varmen? [emoji4]
Kommer du inn nå?Kan noen linke til meg topp 100. Hvor man ser hvordan man selv ligger ann liksom? Jeg får ikke komme inn der lengre [emoji85]
Veldig. Får ikke ta NSAIDS.Det skjønner jeg, men risikoen er ikke verdt det.
Stor gruppe medisiner som blir uaktuelle
Her er det meldt fint hvertfall til mandagKan gjøre det hvis snuppa sovner i vognen. Men pr nå er det kun å ligga oppå mamma som er bra nok[emoji53] så da satser vi på at det blir flere fine dager[emoji2][emoji295]️
Takk. Der kom jeg inn
Her er det meldt fint hvertfall til mandagHåper det hos dere også da.
Mamma er best ja [emoji8]
De vokser fort nok i fra den kosen ja [emoji85] Nyte det mens en kan og de vil [emoji7]Det er det hos oss også ja, så det kommer andre muligheter[emoji6] heldigvis[emoji2]
Rart med det, og mamma syns det er litt koselig også. Har ikke veldig mye tid til å kose ellers[emoji6]
Kjipt om du må utelukke de totalt. Jeg må bare være forsiktig med de, kjipt når eneste jeg har funnet som fungerer mot mensensmerter er i den gruppa medisinerVeldig. Får ikke ta NSAIDS.![]()
Ingen i det hele tatt?Veldig. Får ikke ta NSAIDS.![]()
Du husker å spise først da? Større risiko på tom mageKjipt om du må utelukke de totalt. Jeg må bare være forsiktig med de, kjipt når eneste jeg har funnet som fungerer mot mensensmerter er i den gruppa medisiner(så da blir det noen dager i måneden vanligvis hvertfall)
Huff stakkars, skjer fort når det blir finvær dessverreI går var første uteværet for lille mann men nesen hans ble stekthjalp ikke å smøre flere ganger i timen) gaten føk av hele tiden
Kos deg [emoji4]Sitter på lege kontoret skal på svangerskap kontroll....
Ja. De der naproxen du tenker på da? De var gode. Men har heldigvis ikke mensen lengre (spiral) så slipper å tenke på de daKjipt om du må utelukke de totalt. Jeg må bare være forsiktig med de, kjipt når eneste jeg har funnet som fungerer mot mensensmerter er i den gruppa medisiner(så da blir det noen dager i måneden vanligvis hvertfall)
Aller helst unngå de helt ja.Ingen i det hele tatt?
Da hadde jeg fått magesår hver gang jeg hadde trengt noe [emoji54] minimum hver mnd pga naproxen ved mens
Lykke til på kontrollSitter på lege kontoret skal på svangerskap kontroll....
Lykke til [emoji2]Sitter på lege kontoret skal på svangerskap kontroll....
Bruker å prøve å spise, men siden jeg kaster opp av smerter er det ikke alltid det skjer altså.Du husker å spise først da? Større risiko på tom mage