>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Tusen takkGod morgen[emoji4] Lykke til i dag[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod morgen[emoji4] Lykke til i dag[emoji4]
Usj nei. Men god effekt har den. Så blir litt savn også. Menmen.Det skjønner jeg, hadde ikke tatt noe ibux eller lignende selv da heller
Ja [emoji7] Kjente det selv i dag. Varme [emoji7]Så deilig[emoji2] Da går det mot riktig tid[emoji7]
Hihi ja. Ville jo den skulle se fin ut. Ikke fint med store skitne flekker i en liten hvit pels [emoji14]Hehe såpass ja![]()
Jobb, ukeshandle og rydde (dersom jeg får tid)Hod morgenhva er dagens planer ?
Får nok feire med pepsi max i kveld haha [emoji39]Dere er jo helt rå![emoji1][emoji122][emoji106]
[emoji10] Hvordan går det med foten?Bøyer meg i støvet!![emoji1]
Hahaha. Gjorde du? Det var da ikke meningen. Jeg skylder på alle andre. Jeg bare klarte ikke legge fra meg mobilen [emoji56][emoji56][emoji23]Ikke rart jeg slet med å holde følge på pc
Tusen takkLever enda
![]()
For øyeblikket går det greit. Men dundrer om jeg kjenner etter. Så prøver å ikke kjenne etter [emoji56]God morgen[emoji2]
Bra du har sovet greit!
Krysser fingre for Paracet[emoji4]
Kjempe. Tro de alle koser seg i lette klær i dag. Meldt opptil 20 grader joDet var populært vil jeg tro[emoji1]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Varme? Hva er det liksom? [emoji23]Min vanligvis lettkledde datter har tatt klare instrukser fra forrige uke om at sommerbukse må ha strømpebukse under litt alvorlig
Så i dag tidlig ba jeg henne ta av seg strømpebuksa.
Og så ba jeg eldstemann ta av seg ulltrøya...
Ja [emoji7] Kjente det selv i dag. Varme [emoji7]
Hahaha. Trenger utvendig også. Gjerne spør sinnasnekkern om utsiden og superoppusserne om innsiden [emoji23]Haha, tulledrage![emoji23] sååå ille er det nok ikke!
Takktakk. I like måte [emoji8]Ha en super dag på jobb[emoji2]
Haha ja. Sniker meg litt inn. Fikk en liten anledningDet var da inderlig godt å høre[emoji6]
Kan du sitte litt på terrasse da og nyte varmen? [emoji4]Jeg var ute med bleier i dagtidlig og kjente varmen slo mot meg på trappa. Deilig[emoji7] Bare kjett å måtte være inne i dag[emoji13]
Hehe ofte bare klar neglelakk her så dette er veldig uvant spesielt nå som jeg går i sola og det bare glitrer [emoji23]Stilig!
Begynte å tenke på at jeg kanskje skulle lakka neglene igjen etter den negelakk tråden i går, gått noen måneder nå uten... men tror ikke det blir seende slik ut uansett(kjedelig og ensarga her)
Ja den gjør virkelig det [emoji54]Åh så greit da. Hvordan er prisen på maten da? Oi tiden flyr
Samme tenker jeg om kiwi sin smågodt i farta, kjøpte to med paprika og en agurk og det overlevde ikke kvelden engang [emoji54] fikk hjelp av storesøster daSmåspiser ikeas nøtteblanding, og angrer på at jeg ikke kjøpte ti stk av denne når jeg var der. Er kjempegod jo!