☆ Skravletråd Mai ☆

Lidl Åhh var jo her før og. Fint vær ja?
Mhm og de har mange fine og kjekke ting, frem til søndag har fe
84e0e9119575234ae2754e4b47438456.jpg

e27b4428aeffec94022e5180295f3c25.jpg

Skoene til 50 kr og håper de er myke for skulle gjerne sett at lillegutt hadde noe på føttene når vi er ute og husker for eksempel, også når vi skal gå til sportsvogna snart

Er forresten kjempe fint vær idag, skal vi ca 20 så må huske solkrem idag [emoji16]

Nei er ikke det. Men håper hun kan gjøre noe ellers må jeg vurdere noe annet. Piller orker jeg ikke . Da er jeg vipps gravid igjen haha . Ja stemmer det er de små hvite sant? Vi har ingen dyr nå nei:)
Piller er verre ja [emoji56] Håper hu ordner opp da.

Bichon frise er de små korthåra hvite. Bichon havanais er små, men ikke like små som friseen. Og er langhåra. :) I forskjellige farger :)

Mhm og de har mange fine og kjekke ting, frem til søndag har fe
84e0e9119575234ae2754e4b47438456.jpg

e27b4428aeffec94022e5180295f3c25.jpg

Skoene til 50 kr og håper de er myke for skulle gjerne sett at lillegutt hadde noe på føttene når vi er ute og husker for eksempel, også når vi skal gå til sportsvogna snart

Er forresten kjempe fint vær idag, skal vi ca 20 så må huske solkrem idag [emoji16]
Åhh kjenne ting da. Skoene var søte hihi. Ja herlig her også

Piller er verre ja [emoji56] Håper hu ordner opp da.

Bichon frise er de små korthåra hvite. Bichon havanais er små, men ikke like små som friseen. Og er langhåra. :) I forskjellige farger :)
Ahh ja:) måtte hatt noe allergivennlig sv

Ahh ja:) måtte hatt noe allergivennlig sv
Ja. Syns ikke friseene er like fine heller. De blir fort skitne. Og mamma har hatt en. Den var oftere hos frisør enn oss mennesker for å si det slik [emoji23]

Men mye pelsstell med de hundene.

Åhh kjenne ting da. Skoene var søte hihi. Ja herlig her også
Mhm, begynner å ha en del derifra mye til overraskende god kvalitet, spesielt klær til storesøster [emoji16]

Ja gleder meg til å prøve skoene [emoji7]

God morgen :) Sovna fort. Sov greit. Tester ut paracet i dag da... Så håper jeg det funker godt. Kjenner jeg er vond. Skulle tro de banka kjeften min opp altså [emoji38]

God morgen[emoji4] Lykke til i dag[emoji4]

Absolutr ikke. Min bror har det kronisk. Ser hvordan han sliter innimellom. Jeg har mye annet da. Så trenger ikke det på toppen av det hele
Det skjønner jeg, hadde ikke tatt noe ibux eller lignende selv da heller

Ja. Syns ikke friseene er like fine heller. De blir fort skitne. Og mamma har hatt en. Den var oftere hos frisør enn oss mennesker for å si det slik [emoji23]

Men mye pelsstell med de hundene.
Hehe såpass ja :)

Mhm, begynner å ha en del derifra mye til overraskende god kvalitet, spesielt klær til storesøster [emoji16]

Ja gleder meg til å prøve skoene [emoji7]
Åh klær også ja . Så bra:) gammel er han nå?:)

Back
Topp