Haha det er ja. Føler det blir mye kranglìng jeg [emoji23]
Haha, det må være plagsomt[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det er ja. Føler det blir mye kranglìng jeg [emoji23]
God morgenSovna fort. Sov greit. Tester ut paracet i dag da... Så håper jeg det funker godt. Kjenner jeg er vond. Skulle tro de banka kjeften min opp altså [emoji38]
Var varmt ute. Så lar barna gå i tights og kjole og eldste i strømpebukse og shorts. Glade lettkledde barn da gitt![]()
Hod morgenhva er dagens planer ?
Min vanligvis lettkledde datter har tatt klare instrukser fra forrige uke om at sommerbukse må ha strømpebukse under litt alvorligVar varmt ute. Så lar barna gå i tights og kjole og eldste i strømpebukse og shorts. Glade lettkledde barn da gitt![]()
God morgen, håper du har like fint vær som her [emoji4]God morgen alle sammen!
Du virker overrasket [emoji23]De ble jo fine!![emoji1]
Huff stakkars, håper det var veldig kortvarig og at hun ikke får mer feber.Lille holdt på å koke bort i natt. Gråt og var uvel, men skjønner ikke hva det var. 39,5 i feber så fikk febernedsettende, hadde et kvarter hvor hun skrek og skrek som om noe var vondt, og jeg fikk ikke ta på henne. Så fikk hun litt melk og sovnet. Grei form og godt humør nå, men nå er paracet på vei ut så får se. Hun er treg i magen, men man kan vel ikke få feber om man blir forstoppet?
Jeg må på apoteket fant vi ut i morges.Hod morgenhva er dagens planer ?
Haha ja [emoji85] Ble noe ivrig [emoji23]
Haha. De trenger sikkert pause til neste sesong etter mitt [emoji23]
Får kjøre avgårde gittTar paraceteska med meg tror jeg [emoji23]
God morgen alle sammen!
Takk takk. Imorgen har jeg endelig time![]()
Stilig!Overse bønneteppe i bakgrunn, følte det ikke helt passet inn [emoji23]
Men sånn ble neglene [emoji4]
![]()
mhm, var det jeg også tenkte.Håper alt et vel i Tamara-hjemmet. Langt viktigere det enn topp 100
Åh så greit da. Hvordan er prisen på maten da? Oi tiden flyrAlt mulig, de har tilbud man-ons tors-søn.
Forrige uke kjøpte vi jordbær plante, de har alt etter type sesong også alt annet man kan tenke på, ulikt hver uke, har for eksempel også hvert blodtrykk måler der, elektrisk Tannbørste, sko, jakke, kjøkkenmaskiner osv
Han er snart 7 mnd [emoji54] vokser fort