☆ Skravletråd Mai ☆

Var innom mamma en tur og kosa med valper. Og vips måtte jeg hjelpe å klippe negler på de. Var ikke så enkelt når de prøvde å vri seg utav hendene mine. Men fikk det til [emoji23]

3cd5172d2895db8b1e30c3a29af2966f.jpg

Mamma fant selvsagt snappen med en gang [emoji23]
Haha, om det hjelper hadde jeg funnet snappen fort selv [emoji23]

De har manglende kontroll på de sterke tingene så myndighetene har derfor heller gjort det vanskelig å få tak på, slik som kodein er vanskelig å få tak i, alternativt blir tramadol men da må man ha spesial tillatelse.

Men kan hende de heller spør on spesial tillatelse fra tannlegen forening om å få meg i narkose, burde ihvertfall få gjort det neste gang vi skal ned
Tvitvi da :) Neste gang du reiser ned og om du bestemmer deg for en tur til de :)

Ja og burde vel være glad for det når vi jobber sammen [emoji6]
Ja. Det kan dere være glad for :D

Kjenner de som jobber sammen som nekter å snakke sammen på jobb [emoji23] Kun hjemme liksom. Det blir litt rart syns jeg [emoji14]

Var innom mamma en tur og kosa med valper. Og vips måtte jeg hjelpe å klippe negler på de. Var ikke så enkelt når de prøvde å vri seg utav hendene mine. Men fikk det til [emoji23]

3cd5172d2895db8b1e30c3a29af2966f.jpg

Mamma fant selvsagt snappen med en gang [emoji23]

Fantastisk[emoji2][emoji23]

Jeg har nerver for i morgen. Jeg er sjeldent redd for hva legene kommer til å si, jeg har vært ute en regnværsdag før. Men jeg er livredd for å bli avvist.
De kan da ihvertfall ikke avvise deg! De må bare finne ut hva det er og hva de kan gjøre for å hjelpe deg!

Back
Topp