Du kan spandere bvtreffJaaa [emoji1]
Jaaaa[emoji2][emoji1] genialt forslag!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan spandere bvtreffJaaa [emoji1]
Greir å være på sikre siden da jaTåler sola greit jeg også heldigvis[emoji4] må bare smøre ansiktet godt pga pigmentflekker som dukker opp[emoji849]
Høres litt omvendt ut!
Tror det blir sånn helt greitt. Skal lete i skapene etter litt aloe vera, så blir det nok brauff stakkar lille da. God bedring [emoji173]
Samme bok?[emoji2]
Jeg glimter til med gode forslag innimellomJaaaa[emoji2][emoji1] genialt forslag!!
Ja det skjønner jeg. Av samme grunn drikker jeg ikke lenger fanta excoticAha. Har som regel cola i captain morgan eller baccardi razz. Sikkert også en god grunn til jeg ikke er så fan i edru tilstand [emoji39]
Vi får ta 10k først da. Og se hvor langt i mnd vi har kommetDa kan vi slå oss selv på brystet da![emoji1][emoji1]
Ja, hadde vært kultJaaaa[emoji2][emoji1] genialt forslag!!
Nei mitt. Hahaha. Men de var livredd den skulle fly inn til de. Selv om døra mi var lukka.
Krysser fingrene for at det er overAloe vera er gull[emoji1] må få kjøpt mer nå når vi går inn i sessongen med mest behov[emoji4]
Takk for det[emoji173]️ Heldigvis ikke feber nå, så krysser fingra for at det går riktig vei og ikke er paraceten som fortsatt henger i.
Usj! Hva skjedde?
Fikk kanskje et hakk til men er så mange hakk allerede nå [emoji23]
Sikkert ikke meg heller når jeg kommer meg dit [emoji23]
De har manglende kontroll på de sterke tingene så myndighetene har derfor heller gjort det vanskelig å få tak på, slik som kodein er vanskelig å få tak i, alternativt blir tramadol men da må man ha spesial tillatelse.Åh? Hvorfor det da?
Ja og burde vel være glad for det når vi jobber sammen [emoji6][emoji10][emoji10] Naaaw. Litt ekstra da [emoji7]
Jeg har nerver for i morgen. Jeg er sjeldent redd for hva legene kommer til å si, jeg har vært ute en regnværsdag før. Men jeg er livredd for å bli avvist.
Den utgår også pga tenåringstiden med sprit [emoji23][emoji23]Ja det skjønner jeg. Av samme grunn drikker jeg ikke lenger fanta excotic![]()
Hodet gjør at jeg ofte sovner på dagen [emoji85][emoji86][emoji87]
De tar litt av når de finner grunner for å ikke sove [emoji23]Aha, skjønner[emoji23]