Hehe, ja sant [emoji14]Så bra. Mye lettere når det er den veien. At man ikke trenger tenke på den isbilen som kommer på kvelden med musikker og vekker alle [emoji87]
Får håpe det holder seg sånn og!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja sant [emoji14]Så bra. Mye lettere når det er den veien. At man ikke trenger tenke på den isbilen som kommer på kvelden med musikker og vekker alle [emoji87]
Om du gjemmer kun en da?Kan egentlig ikke gjemme de heller da de er familien sine og ikke bare mine [emoji14]
Og de andre vet jeg egentlig ikke spiser det....
Namnam begge delerJa. Kjeks inni eller mintsmak. Da er jeg lykkelig [emoji7]
Æsj da. Nei. Bare google meg frem. Mulig det går å finne på ebay ogsåHusker ikke helt hvor vi fikk den fra, men er nok ikke vanskelig å få tak i
Er mange år siden vi hadde, da bodde jeg i kjellerleilighet..med MYE edderkopper som kom inn gjennom vindu. Grøss!
Jeg overlever nokOm du gjemmer kun en da?
Krysser fingre for detHehe, ja sant [emoji14]
Får håpe det holder seg sånn og!
Ja, det går nokÆsj da. Nei. Bare google meg frem. Mulig det går å finne på ebay også![]()
Jeg er mett. Sjokoladen er enda gjemt [emoji23] Ser ut som den får forbli gjemt også.Namnam begge deler
Æsj, nå fikk jeg lyst på! Skal holde meg til fredda'n [emoji14]
Ja, og tær!Krysser fingre for det![]()
De på soverommet er store. Så i tvil om det da. Finner nok utav noeJa, det går nokebay har jo det meste!
Evt.. Så kjøper du billig sånn myggnett til barnevogner og bare klipper til [emoji14]
Alt går! Spørs på str på vindu da kanskje, men..
Hvor får du kjøpt 3 m ladeledning til mobilen?
Greit å gardere segJa, og tær!
Her knaska jeg meg ei gulrot.. Det får vel duge [emoji14]Jeg er mett. Sjokoladen er enda gjemt [emoji23] Ser ut som den får forbli gjemt også.
Blir en kakehelg. Skal i konfirmasjon denne helga pluss ut på kvelden med noe alkohol [emoji14] Så hele helga blir usunn. MEN jeg har en tendens til å danse MYE når jeg er ute da [emoji23]
Hehe, du får måle og lete på ebayDe på soverommet er store. Så i tvil om det da. Finner nok utav noe![]()
Ja, kan aldri krysse for mye [emoji14]Greit å gardere seg![]()
Det står jo at den sendes fra UK, ikke KinaTror det.
Look at this on eBay http://www.ebay.co.uk/itm/371810262153
Er likevel gratis shipping, det pleier det ikke være fra UK, men klager ikkeDet står jo at den sendes fra UK, ikke Kina
Da går det mye fortere.
Hihi jeg vet! [emoji38][emoji38] Skal nok kose meg glugg ihel. [emoji324][emoji324]Her knaska jeg meg ei gulrot.. Det får vel duge [emoji14]
Ohoi, kan glede deg til helg da!
Men om du danser mye, forbrennes det jo med en gang, så det er bare å fråtse ivei [emoji14]
Prøve hvertfall å finne utav noeHehe, du får måle og lete på ebay![]()