☆ Skravletråd Mai ☆

Husker ikke helt hvor vi fikk den fra, men er nok ikke vanskelig å få tak i :)
Er mange år siden vi hadde, da bodde jeg i kjellerleilighet..med MYE edderkopper som kom inn gjennom vindu. Grøss!
Æsj da. Nei. Bare google meg frem. Mulig det går å finne på ebay også :)

Æsj da. Nei. Bare google meg frem. Mulig det går å finne på ebay også :)
Ja, det går nok :) ebay har jo det meste!
Evt.. Så kjøper du billig sånn myggnett til barnevogner og bare klipper til [emoji14]
Alt går! Spørs på str på vindu da kanskje, men..

Namnam begge deler :)
Æsj, nå fikk jeg lyst på! Skal holde meg til fredda'n [emoji14]
Jeg er mett. Sjokoladen er enda gjemt [emoji23] Ser ut som den får forbli gjemt også.

Blir en kakehelg. Skal i konfirmasjon denne helga pluss ut på kvelden med noe alkohol [emoji14] Så hele helga blir usunn. MEN jeg har en tendens til å danse MYE når jeg er ute da [emoji23]

Ja, det går nok :) ebay har jo det meste!
Evt.. Så kjøper du billig sånn myggnett til barnevogner og bare klipper til [emoji14]
Alt går! Spørs på str på vindu da kanskje, men..
De på soverommet er store. Så i tvil om det da. Finner nok utav noe :D

Jeg er mett. Sjokoladen er enda gjemt [emoji23] Ser ut som den får forbli gjemt også.

Blir en kakehelg. Skal i konfirmasjon denne helga pluss ut på kvelden med noe alkohol [emoji14] Så hele helga blir usunn. MEN jeg har en tendens til å danse MYE når jeg er ute da [emoji23]
Her knaska jeg meg ei gulrot.. Det får vel duge [emoji14]
Ohoi, kan glede deg til helg da! :)
Men om du danser mye, forbrennes det jo med en gang, så det er bare å fråtse ivei [emoji14]

Her knaska jeg meg ei gulrot.. Det får vel duge [emoji14]
Ohoi, kan glede deg til helg da! :)
Men om du danser mye, forbrennes det jo med en gang, så det er bare å fråtse ivei [emoji14]
Hihi jeg vet! [emoji38][emoji38] Skal nok kose meg glugg ihel. [emoji324][emoji324]

Back
Topp