☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg vant!![emoji1][emoji1][emoji1]
Det var det viktigste. Å gni det inn ! [emoji23][emoji23]

På barneskolen vant jeg en konkurranse om å få mest marshmallows i munnen. Jeg vant. Jeg spydde [emoji23]

Aldri spist det etterpå [emoji1] Hadde trykka de langt nedi halsen. Men jeg vant og ingen kan ta den fra meg [emoji23]

Ja. Ikke alle som har så godt sovehjerte. Mine to har vært vant med bråk fra babyalder. Mens nevøen min måtte vi gå på tærne forbi [emoji85]
Hehe, her har det vært begge deler.. For noen mnd siden kunne vi ikke gå på do engang uten at han våknet.. Soverom og bad er vegg i vegg. Nå sover han heldigvis mye bedre :)

Forstår ikke det [emoji23] Men i dette tilfellet bør du gjerne høre etter. Ellers tar det bare lengre tid !

Er fullstendig klar over det[emoji31]
Mitt prosjekt ned 8 kg før syden henger i en tynn tråd....[emoji13]

Hehe, her har det vært begge deler.. For noen mnd siden kunne vi ikke gå på do engang uten at han våknet.. Soverom og bad er vegg i vegg. Nå sover han heldigvis mye bedre :)
Så bra. Mye lettere når det er den veien. At man ikke trenger tenke på den isbilen som kommer på kvelden med musikker og vekker alle [emoji87]

Forresten damer her igår tok jeg froskehopp i oppoverbakke med Barnevogn! Skulle vise snuppa og spurte mannen om han var imponert over at jeg gjorde det i oppoverbakke, han svarte med at han var overrasket over at jeg klarte det overhode [emoji54]

Det var det viktigste. Å gni det inn ! [emoji23][emoji23]

På barneskolen vant jeg en konkurranse om å få mest marshmallows i munnen. Jeg vant. Jeg spydde [emoji23]

Aldri spist det etterpå [emoji1] Hadde trykka de langt nedi halsen. Men jeg vant og ingen kan ta den fra meg [emoji23]

Haha, dævver her!![emoji23][emoji23][emoji23]
Grattis med velfortjent seier som ingen kan ta fra deg![emoji23]

Back
Topp