>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ånei. Håper U sovner igjen kjapt da! Gå å sov ! La fornuften vinne nå [emoji8]Og nå begynte Lille U å lage lyd...
Skal opp kl 6 i morgen så burde trengt tatt vært sovende allerede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei. Håper U sovner igjen kjapt da! Gå å sov ! La fornuften vinne nå [emoji8]Og nå begynte Lille U å lage lyd...
Skal opp kl 6 i morgen så burde trengt tatt vært sovende allerede
Aldri prøvd. Men skulle alltids prøvd da. Så mye pent der ute! [emoji7]Skjønte denEg er berre ein bitteliten tøybleie-entusiast [emoji23]
Så mye sjokolade prat det har vært her i kveld, og den kom først NÅ????..å der kom sjokoladelysten [emoji14]
Sove godt ! [emoji1]...nei, nå er det natt her
Snakkes!
Sov god, snakkes...nei, nå er det natt her
Snakkes!
Bra at hu får i seg mye væske da [emoji4] Masse god bedring i hus [emoji8]Tror jeg får hive mannen på sofaen i natt og. Lille er urolig, så godt for oss å ha hele senga. Må uansett skifte bleie og gi Ibux i natt om det fortsetter. En ting er bra, hun drikker så mye at nattebleiene renner over.
Er stille igjen nå.Ånei. Håper U sovner igjen kjapt da! Gå å sov ! La fornuften vinne nå [emoji8]
Natta og sov godt...nei, nå er det natt her
Snakkes!
Lurt. Dumt å gå inn om de er i grenseland for å våkne helt eller sove videre. Plutselig sitter de der med lysvåkne øyne og stirrer en nedEr stille igjen nå.
Skal straks inn og se til han, vil bare vente et par minutter først..
Og mammahjertet smelter slik at man ikke klarer å la være å løfte opp...Lurt. Dumt å gå inn om de er i grenseland for å våkne helt eller sove videre. Plutselig sitter de der med lysvåkne øyne og stirrer en ned
Jupp. Også var den natta gjort [emoji85][emoji23][emoji7]Og mammahjertet smelter slik at man ikke klarer å la være å løfte opp...
Og ved tanke på at jeg bare sov 3-4 timer i natt tror ikke jeg det er valdig aktuelt for meg i natt (også)Jupp. Også var den natta gjort [emoji85][emoji23][emoji7]
Det var ikke mye søvn å skryte av nei.Og ved tanke på at jeg bare sov 3-4 timer i natt tror ikke jeg det er valdig aktuelt for meg i natt (også)
Er ikke det.Det var ikke mye søvn å skryte av nei.
Kunne tenkt meg å kjøpt mye mer haha. Men litt fornuftig innimellom får holde. Blir dyrt om ikkeMen er så glad i å gjøre andre glade også
TvitviEr ikke det.
Nei, nå ser jeg til Ulrik
Ja. Jommen ikke lett å klippe negler på de små der altså [emoji38]
Han snorket lang vei.Tvitvi![]()