Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk [emoji171] Hjelper å sove med mamma eller pappa. Hun er 15 måneder nå. Ja, spist og drukket masse. Vet ikke hva det er, men feber på 40 ellers lite symptomer. Litt snørrete, så kanskje forkjølaMasse god bedring til lille[emoji177] hvor gammel er hun? Godt hun drikker, så kjett å måtte slite med å få i a væske.
Hahahaha [emoji23] Så frekt !!! [emoji85]Endelig kom jeg meg ned og tror dere ikke mannen klarer å går dusjen rett foran meg..
Hoho, nja den er der vel egentlig litt hele tiden [emoji14] men stikker seg ut enda mer i tide og utideSå mye sjokolade prat det har vært her i kveld, og den kom først NÅ????
Det gjør viSov god, snakkes
Takk takk [emoji171] Hjelper å sove med mamma eller pappa. Hun er 15 måneder nå. Ja, spist og drukket masse. Vet ikke hva det er, men feber på 40 ellers lite symptomer. Litt snørrete, så kanskje forkjøla![]()
Takk, sove godt du ogNatta og sov godt
Takk. Kommet meg til senga hvertfall [emoji56]Skal prøve på det
Du og!
Irriterende? [emoji14]Endelig kom jeg meg ned og tror dere ikke mannen klarer å går dusjen rett foran meg..
God bedring til begge to [emoji4]Du beskrev akkurat mi... Ho har og feber opp mot 40 og ingen andre symptomer anner enn litt snørrete. Ho blir 16 mnd neste uke[emoji4] Her blir det lege i morra hvis feberen ikke gir seg litt. heldigvis går den ned med paracet, men rett opp igjen så fort den slutter å virke.
Ja,samme her [emoji14]Takk. Kommet meg til senga hvertfall [emoji56]
Får håpe det og eventuelt leve litt på supper med alle mulige nsaid jeg kommer over i kombinasjon med Paracetamol [emoji23]Ja da er det nok på tide ja. Går nok bedre enn du tror![]()
Masse god bedringDu beskrev akkurat mi... Ho har og feber opp mot 40 og ingen andre symptomer anner enn litt snørrete. Ho blir 16 mnd neste uke[emoji4] Her blir det lege i morra hvis feberen ikke gir seg litt. heldigvis går den ned med paracet, men rett opp igjen så fort den slutter å virke.
Er bare 21 innlegg til 1500 [emoji56]
Det syns jeg også, så nå ligger jeg her i sengen og venter på å komme til...Hahahaha [emoji23] Så frekt !!! [emoji85]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Grei slankekur [emoji39]Får håpe det og eventuelt leve litt på supper med alle mulige nsaid jeg kommer over i kombinasjon med Paracetamol [emoji23]
Har datteren din hatt fjerde barnesykdom? Da er det gjerne 3-4 dager høy feber, så kommer 1-2 døgn med utslett mens feberen synker. Mi hadde det for 2 mnd siden. Dra til legen å sjekk [emoji171] Bedre det. Er hun i form ellers? Vi var hos legen i dag, men det var fordi jeg trodde hun hadde vondt i magen i tillegg. Også måtte hun få Ibux, for Paracet virker ikke på henne :/Du beskrev akkurat mi... Ho har og feber opp mot 40 og ingen andre symptomer anner enn litt snørrete. Ho blir 16 mnd neste uke[emoji4] Her blir det lege i morra hvis feberen ikke gir seg litt. heldigvis går den ned med paracet, men rett opp igjen så fort den slutter å virke.
Venter til 1500 innlegg [emoji56][emoji56]Ja,samme her [emoji14]