☆ Skravletråd Mai ☆

Er bare 21 innlegg til 1500 [emoji56]

Masse god bedring til lille[emoji177] hvor gammel er hun? Godt hun drikker, så kjett å måtte slite med å få i a væske.
Takk takk [emoji171] Hjelper å sove med mamma eller pappa. Hun er 15 måneder nå. Ja, spist og drukket masse. Vet ikke hva det er, men feber på 40 ellers lite symptomer. Litt snørrete, så kanskje forkjøla :)

Takk takk [emoji171] Hjelper å sove med mamma eller pappa. Hun er 15 måneder nå. Ja, spist og drukket masse. Vet ikke hva det er, men feber på 40 ellers lite symptomer. Litt snørrete, så kanskje forkjøla :)

Du beskrev akkurat mi... Ho har og feber opp mot 40 og ingen andre symptomer anner enn litt snørrete. Ho blir 16 mnd neste uke[emoji4] Her blir det lege i morra hvis feberen ikke gir seg litt. heldigvis går den ned med paracet, men rett opp igjen så fort den slutter å virke.

Du beskrev akkurat mi... Ho har og feber opp mot 40 og ingen andre symptomer anner enn litt snørrete. Ho blir 16 mnd neste uke[emoji4] Her blir det lege i morra hvis feberen ikke gir seg litt. heldigvis går den ned med paracet, men rett opp igjen så fort den slutter å virke.
Masse god bedring :)

Er bare 21 innlegg til 1500 [emoji56]

Oi, burde få til det vel[emoji6] men du bør jo utnytte paralginen og sove[emoji4] jeg må ha litt febervakt å se om det stiger såpass så jeg må gi paracet igjen.

Har datteren din hatt fjerde barnesykdom? Da er det gjerne 3-4 dager høy feber, så kommer 1-2 døgn med utslett mens feberen synker. Mi hadde det for 2 mnd siden. Dra til legen å sjekk [emoji171] Bedre det. Er hun i form ellers? Vi var hos legen i dag, men det var fordi jeg trodde hun hadde vondt i magen i tillegg. Også måtte hun få Ibux, for Paracet virker ikke på henne :/

Back
Topp