☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen til dere alle. Paracet er inntatt og senga skal også nytes litt til før jeg står opp for fullt [emoji56] Bare vente til barna går om 15 minutter først til skolen.

Sol og blå himmel allerede her [emoji7]

God ettermiddag[emoji1] håper du har hatt en flott dag!

God morgen :) sovet godt? Hva står på planen i dag? :) foreldresamtale og frisør her.

Egentlig fri idag men vært i et møte på jobb og avskjedskake for en kollega[emoji2]
Nå er det snart dugnad på skolen her[emoji2]

Puh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor :)

Så bra dem tok deg på alvor! [emoji4] og at det da skjer ting, og du slipper å vente lenge på det.

Tror jeg døser på sofaen litt jeg. Herrefred så utslått man blir når varmen er på plass. Hodet verker, kjeven verker. Vil bare ligge i ett kaldt rom med kulde i nå kjenner jeg. Gjerne en lur hjelper litt. En liten før unga begynner på lekser tenker jeg [emoji85]
Sov godt [emoji173]

Fikk telefon fra sykehuset igjen nå, skal møte opp på akutten imorgen tidlig for prøver.

Men om du blir demotivert av å se på den

Men skjønner godt dette med lister selv altså [emoji6]
Vel. Jeg blir matt og litt "klarer vi det?" av listen
Men uten kommer jeg ikke igang i det hele tatt så like greit å ha den.

Mai er lang snuppa![emoji2] håper motivasjon dukker opp igjen..
Mai er lang ja. Men hadde du sett lista mi for "gjøre før 17"... Ikke sikker på om mai er lang nok.

Det er jo tid etter 17 og da, sånn etter svigermor drar når nå enn det er, så er jeg nok her igjen. Og selvsagt en del underveis også. Jeg bretter virkelig ikke et tonn klær eller vasker badet uten bv-pauser...

Back
Topp