Fremdeles vond nede i kjeven. [emoji85] Men paracet duger nå![]()
Så bra, eller... Det er bra paracet duger[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fremdeles vond nede i kjeven. [emoji85] Men paracet duger nå![]()
God morgen til dere alle. Paracet er inntatt og senga skal også nytes litt til før jeg står opp for fullt [emoji56] Bare vente til barna går om 15 minutter først til skolen.
Sol og blå himmel allerede her [emoji7]
God morgen
Sitter i bilen på vei til jobb
Er bare møter i dagBra dag på jobb?[emoji2]
God morgensovet godt? Hva står på planen i dag?
foreldresamtale og frisør her.
Jeg faller bakpå i racet etter 1500 merker jeg. Ikke heeeelt motivert, også så mye annet som skjer også er jeg trøtt..
En fin formiddag. En trøttere ettermiddag [emoji14] Men skal vel ikke klage. Du da?God ettermiddag[emoji1] håper du har hatt en flott dag!
Tenker det er litt fremskritt hvertfall daSå bra, eller... Det er bra paracet duger[emoji4]
Puh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor![]()
Sov godt [emoji173]Tror jeg døser på sofaen litt jeg. Herrefred så utslått man blir når varmen er på plass. Hodet verker, kjeven verker. Vil bare ligge i ett kaldt rom med kulde i nå kjenner jeg. Gjerne en lur hjelper litt. En liten før unga begynner på lekser tenker jeg [emoji85]
Ja, veldig deilig. Spent på veien videre!Så bra dem tok deg på alvor! [emoji4] og at det da skjer ting, og du slipper å vente lenge på det.
Takk [emoji10][emoji10]Sov godt [emoji173]
Vel. Jeg blir matt og litt "klarer vi det?" av listenMen om du blir demotivert av å se på den
Men skjønner godt dette med lister selv altså [emoji6]
Det var jammen kjapt det.Fikk telefon fra sykehuset igjen nå, skal møte opp på akutten imorgen tidlig for prøver.
Ja, veldig deilig. Spent på veien videre!
Djeezh for et tempo her, vet ikke helt om jeg liker det, føler jeg bare detter av lasset hele tidenVar liksom 30+ sider siden jeg datt av lasset i gårkveld..
Fikk telefon fra sykehuset igjen nå, skal møte opp på akutten imorgen tidlig for prøver.
Mai er lang ja. Men hadde du sett lista mi for "gjøre før 17"... Ikke sikker på om mai er lang nok.Mai er lang snuppa![emoji2] håper motivasjon dukker opp igjen..
Når reiser dere?