Håper du går sove godtHva skal du gjøre hos frisøren?
Jeg har lagt meg igjen. Barna gikk til skolen. Jeg er sliten. Sove en time og to til tenkte jeg [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du går sove godtHva skal du gjøre hos frisøren?
Jeg har lagt meg igjen. Barna gikk til skolen. Jeg er sliten. Sove en time og to til tenkte jeg [emoji56]
Så bra her ogSov ganske greit og du?
Jeg skal bare ut og gå idag også kommer mannen hjem i kveld
Viktig å sove da [emoji6]Datt av lasset i april også, men da var det fordi jeg var opptatt og sånt. Nå er det vist bare fordi jeg sover halve ettermiddagen og mesteparten av natta![]()
Ja, mannen drømmer om en egen, men i område vi vil være er det dyrt og der hand søster har passer best for egyptere.Ferieleilighet i Alexandria høres fantastisk ut!
Sender du henne hit etterpå? Vil gå tur men må ordne litt først viktigst vaske flaskerVaskehjelpen her nå. Jeg har kommet meh ut i sola . Snart er frokosten klar. Ungene ble levert til frokost . Havregrøt så de var fornøydeog foreldresamtale gikk bra
Hihi hun er nok klar hun.Sender du henne hit etterpå? Vil gå tur men må ordne litt først viktigst vaske flasker
Jeg skrev nettopp ned lista over alt å gjøre nå frem til 17.maiViktig å ikke slite deg ut nå da
Kroppen mener så hvertfall. Var ikke klar over at man trengte å sove så mye bare fordi man lager ett menneske inni seg liksomViktig å sove da [emoji6]
Greit å kunne låne så lenge det fungerer daJa, mannen drømmer om en egen, men i område vi vil være er det dyrt og der hand søster har passer best for egyptere.
Pleier å få to veldig glade barn på fanget ♡♡Så herlig [emoji7] Glade barn som kommer løpende skrikende MAMMA! Se! Bare eeeeen ting til ! [emoji23]
Ååh, må lære meg å strikke! Det er så mye stilig å strikke til de småSidan det er fleire strikkarar her inne - Fekk Klompelompebok nr 2 og Paelas til undrr ordinær pris på Klompelompe på Ark i gårHelllooo nye strikkeprosjekt!
![]()
Elsker å gå til frisøren, sist jeg var der var det bare for å flette meg!Håper du går sove godtbare ta ettervekst og bli fletta
Spesielt i Klompelompe, huene deira er kjempestiligeÅåh, må lære meg å strikke! Det er så mye stilig å strikke til de små![]()
Ikke jeg heller Hehe . Desverre . Frøkna har masse nydelig hårElsker å gå til frisøren, sist jeg var der var det bare for å flette meg!Er ikke så god til sånt selv..
Åhhh vil ha paelas sin !!Sidan det er fleire strikkarar her inne - Fekk Klompelompebok nr 2 og Paelas til undrr ordinær pris på Klompelompe på Ark i gårHelllooo nye strikkeprosjekt!
![]()
Ja, enig! Får bare sette i gang, har permisjon til mars neste år, skal vel klare å lære meg strikking til daSpesielt i Klompelompe, huene deira er kjempestilige![]()
Da har du skrevet den altfor detaljert [emoji54]Jeg skrev nettopp ned lista over alt å gjøre nå frem til 17.mai
I form av
Forberedelser til dagen, stryke skjorter. Puse sølv. Bake til skolen og denslags
Gjesterommet sider svigermor kommer ca 14-15 og blir ei lita uke
Rydde og vaske hele huset av samme grunn. Pluss at vi har invitert til middag her 17.5
Jeg blir matt av å se på den...