☆ Skravletråd Mai ☆

Datt av lasset i april også, men da var det fordi jeg var opptatt og sånt. Nå er det vist bare fordi jeg sover halve ettermiddagen og mesteparten av natta :D
Viktig å sove da [emoji6]

Vaskehjelpen her nå. Jeg har kommet meh ut i sola . Snart er frokosten klar. Ungene ble levert til frokost . Havregrøt så de var fornøyde :) og foreldresamtale gikk bra
Sender du henne hit etterpå? Vil gå tur men må ordne litt først viktigst vaske flasker

Viktig å ikke slite deg ut nå da
Jeg skrev nettopp ned lista over alt å gjøre nå frem til 17.mai

I form av
Forberedelser til dagen, stryke skjorter. Puse sølv. Bake til skolen og denslags

Gjesterommet sider svigermor kommer ca 14-15 og blir ei lita uke

Rydde og vaske hele huset av samme grunn. Pluss at vi har invitert til middag her 17.5

Jeg blir matt av å se på den...

Viktig å sove da [emoji6]
Kroppen mener så hvertfall. Var ikke klar over at man trengte å sove så mye bare fordi man lager ett menneske inni seg liksom :P

Ja, mannen drømmer om en egen, men i område vi vil være er det dyrt og der hand søster har passer best for egyptere.
Greit å kunne låne så lenge det fungerer da :)
Husker når familien til exen hadde ferieleiligheter på kysten av sør italia, var litt kjipt å ikke ha eget sted fordi manglende privatliv, men koslig og italiensk-familie-intenst å være der da :P (hadde riktignok ikke barn med i beregninga)

Sidan det er fleire strikkarar her inne - Fekk Klompelompebok nr 2 og Paelas til undrr ordinær pris på Klompelompe på Ark i går :D Helllooo nye strikkeprosjekt!
26e579c6c430e0b2ca6996d9ff2ee3b3.jpg

Sidan det er fleire strikkarar her inne - Fekk Klompelompebok nr 2 og Paelas til undrr ordinær pris på Klompelompe på Ark i går :D Helllooo nye strikkeprosjekt!
26e579c6c430e0b2ca6996d9ff2ee3b3.jpg
Ååh, må lære meg å strikke! Det er så mye stilig å strikke til de små :)

Trodde jeg skulle til helsestasjonen for vanlig kontroll av mini i dag, men viser seg at det er tid for første barselgruppe! Og vips, så gruer jeg meg.. :p

Jeg skrev nettopp ned lista over alt å gjøre nå frem til 17.mai

I form av
Forberedelser til dagen, stryke skjorter. Puse sølv. Bake til skolen og denslags

Gjesterommet sider svigermor kommer ca 14-15 og blir ei lita uke

Rydde og vaske hele huset av samme grunn. Pluss at vi har invitert til middag her 17.5

Jeg blir matt av å se på den...
Da har du skrevet den altfor detaljert [emoji54]

Back
Topp