☆ Skravletråd Mai ☆

God alt-for-tidlig-morgen. Junior har en morsom periode. Fra å nesten ikke amme, til å nekte å sove uten puppen i munnen. Og mene morningen starter mellom 4 og 5. Jeg er ikke enig [emoji23] Begynt å hoste nå, men fortsatt ingen feber. Håper dere får en fin dag :)
De skulle kommet med en brukermanual som har gode beskrivelser om hvorfor [emoji23]

God morgen zzzzz. Bra der? Hva er dagens planer? :):)
Dagens planer er å rydde, vaske, gå tur, levere lunsj til mannen, hente storesøster i bhg, lage middag og aktivisere barn

Dine planer da? [emoji4]

God alt-for-tidlig-morgen. Junior har en morsom periode. Fra å nesten ikke amme, til å nekte å sove uten puppen i munnen. Og mene morningen starter mellom 4 og 5. Jeg er ikke enig [emoji23] Begynt å hoste nå, men fortsatt ingen feber. Håper dere får en fin dag :)

Håper det snart snur igjen og ho sover lengre på morran[emoji4] masse god bedring til snuppa di. Håper du får en fin dag til tross for aaaalt for tidlig morgen[emoji4]

Dagens planer er å rydde, vaske, gå tur, levere lunsj til mannen, hente storesøster i bhg, lage middag og aktivisere barn

Dine planer da? [emoji4]
Har vært til legen med frøkna, begge levert i barnehagen. Slapper av i sola nå. Vaske litt klær og til tannlege før jeg henter de igjen. Guttungen skal leke med nabogutten senere ellers blir det bare frukt og is i sola ;)

Bestilt mye sånn dill på ebay jeg. Får så masse da. Sløyfer og alt :D Kjekt
Men når noen spørr om der selges på dagligvare, tror jeg ikke se egentlig har tid til å vente på ebay...

Plutselig uventet "fri" noen timer. Vært hos legen med mellomste, mamma passer yngste. Skulle spise lunsj med dem og trille tur før jeg selv skal til legen 1420 men lillemor er litt mamma-mamma i dag så mormor mener det er best om hun ikke ser meg før jeg henter henne.

Så hva skal jeg finne på i tre timer?

Men når noen spørr om der selges på dagligvare, tror jeg ikke se egentlig har tid til å vente på ebay...
Nei. Selvsagt. Og jeg har svart hvilke dagligbutikker jeg som solgte her jeg da ;) Nå svarte jeg derimot på noe annet når noen skrev slikt er gøy. Syns også dill til jentene mine er gøy. Og har jeg tid. Blir det ebay oftest ;)

Utover å finne ut om jeg skal på folkemøte om skolestruktur i dag kl 17 og hvordan det evt da spiller inn på middagsplanene. Eller altså hvordan vi løser middagen da har

Plutselig uventet "fri" noen timer. Vært hos legen med mellomste, mamma passer yngste. Skulle spise lunsj med dem og trille tur før jeg selv skal til legen 1420 men lillemor er litt mamma-mamma i dag så mormor mener det er best om hun ikke ser meg før jeg henter henne.

Så hva skal jeg finne på i tre timer?

Da går du på kafe og bare koser deg[emoji2] kanskje shoppe litt og nyte litt tid alene.

God formiddag[emoji2] Har dere en fin dag? Feberen til snuppa er ikke fult så høy lenger, så ho godtar vogna. Så da skal jeg sette meg ut i sola og nye den så lenge jeg kan[emoji2]

Da går du på kafe og bare koser deg[emoji2] kanskje shoppe litt og nyte litt tid alene.
Lurer nesten på det. For å være hjemme er vanskelig. Hunden kan nemlig ikke bli med opp, hun falt i trappa på vei ned i går og klarer ikke gå ned trapp skikkelig i dag.

Jeg har stengt av trappa så hun ikke kommer seg opp men da kan ikke jeg være oppe. Hun syter jo og vil være med.

Jeg skal ha meg en dusj. Men så lurer jeg på om jeg må dra et sted. Jeg burde egentlig rydde huset. Stua står på lista mi for i dag.

Mannen er travelt opptatt på jobb og varslet at han overser meldingene mine den neste timen, ring om det er viktig. Og det er det jo ikke, bare vet ikke hvordan jeg skal gjøre det med hunden...

Lurer nesten på det. For å være hjemme er vanskelig. Hunden kan nemlig ikke bli med opp, hun falt i trappa på vei ned i går og klarer ikke gå ned trapp skikkelig i dag.

Jeg har stengt av trappa så hun ikke kommer seg opp men da kan ikke jeg være oppe. Hun syter jo og vil være med.

Jeg skal ha meg en dusj. Men så lurer jeg på om jeg må dra et sted. Jeg burde egentlig rydde huset. Stua står på lista mi for i dag.

Mannen er travelt opptatt på jobb og varslet at han overser meldingene mine den neste timen, ring om det er viktig. Og det er det jo ikke, bare vet ikke hvordan jeg skal gjøre det med hunden...

Nei huff, stakkars gamle mor[emoji17] da skjønner jeg det er vanskelig å være hjemme, for å høre på piping og jamring er ikke ålreit. Og ikke er det ålreit for hunden heller.
Det kan vel væra greit med litt avslappning og kos før det braker løs for fult med alt som må gjøres. Også tar du et skippertak i kveld med stua[emoji6]

Back
Topp