☆ Skravletråd Mai ☆

Var jo et veldig knotete tidspunkt å ha det på. Det hørtes krevende ut for mannen ja, eller det hørtes krevende ut å være bare en uansett hvem som er alene med det. Hvordan legger minste frøkna seg om dagen da? Går det greit eller bruker hun lang tid?
Håper hunden kommer seg fort og at det bare er lettere forslått hun er. Slitsomt med mange trapper når ho ikke klarer å gå i dem. Og jeg skjønner jo at ho vil være der du/dere er.
Så knotete tidspunkt at jeg dropper møte. Og mannen jobber lenger så jeg blir alene med dem o stede ;-)

Men det er for å bli ferdig med en del ting så han kan starte dagen hjemme i morgen om han må ringe dyrlege

Minstemor legger seg... Vel. Kveldsmat 19 og sover innen 20 ;-)

De eldste skal også i seng innen 20 og må tidvis klare det en del alene.

Mellomste skal starte tømme-kur med movicol i dag for hun er forstoppet så i det hele tatt nok å henge fingrene i rundt middagstid. Min bror og svigerinne skal på møtet så de gir meg referat om det sies noe vi ikke vet. Og møtet for å avgjøre om ny skole bygges er 11.5 og kan følges på web-tv. Det skal jeg.

Nå må jeg bare få meg lunsj. Og paracet tipset noen var lurt, før jeg skal til legen og sette inn spiral

Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.
Spennende hva de finner ut

Hvilken deig da? [emoji4]
Skal bake Peshawari nan (nan-brød med kokosmasse, rosiner, pistasjenøtter og cashewnøtter)
Deigen må heve minst 2 timer, men helst mye lenger.
Får noen damer på besøk i kveld og skal serveres sammen kyllingvingeklubber indisk-inspirert marinert og "dipp" (avrent yoghurt blandet med søt chili saus, koriander og hakket hvitløk som er stekt myk)

Plutselig uventet "fri" noen timer. Vært hos legen med mellomste, mamma passer yngste. Skulle spise lunsj med dem og trille tur før jeg selv skal til legen 1420 men lillemor er litt mamma-mamma i dag så mormor mener det er best om hun ikke ser meg før jeg henter henne.

Så hva skal jeg finne på i tre timer?
Nyte alenetid

Så knotete tidspunkt at jeg dropper møte. Og mannen jobber lenger så jeg blir alene med dem o stede ;-)

Men det er for å bli ferdig med en del ting så han kan starte dagen hjemme i morgen om han må ringe dyrlege

Minstemor legger seg... Vel. Kveldsmat 19 og sover innen 20 ;-)

De eldste skal også i seng innen 20 og må tidvis klare det en del alene.

Mellomste skal starte tømme-kur med movicol i dag for hun er forstoppet så i det hele tatt nok å henge fingrene i rundt middagstid. Min bror og svigerinne skal på møtet så de gir meg referat om det sies noe vi ikke vet. Og møtet for å avgjøre om ny skole bygges er 11.5 og kan følges på web-tv. Det skal jeg.

Nå må jeg bare få meg lunsj. Og paracet tipset noen var lurt, før jeg skal til legen og sette inn spiral

Ofte lettere for mamma uansett[emoji28] god de eldste er såpass store så dem klarer en del selv, hadde vært betraktelig mer utfordrende hvis dem hadde vært 2 og 4[emoji28]
Uff, stakar! Forstoppelse er noe forferdelige greier[emoji17] det blir en så ond sirkel ofte også. Håper virkelig kuren virker og hu slipper å få det igjen.
Kjekt med noen kjente som kan gi referat av hva som blir sagt da. Og at neste møte kan følges på web-tv.
Paracet har jeg hørt at er lurt også, jeg tok ikke det sjøl. Og ikke kjente jeg noe heller, ble super overrasket når ho sa ho var ferdig. Og jeg har bakoverliggende livmor og heller ikke født vaginalt, noe som skal gjøre det verre å få den på plass. Men et halvt min etter at jeg satt meg var a ferdig[emoji6] Lykke til i allefall[emoji4]

Back
Topp