Så knotete tidspunkt at jeg dropper møte. Og mannen jobber lenger så jeg blir alene med dem o stede ;-)Var jo et veldig knotete tidspunkt å ha det på. Det hørtes krevende ut for mannen ja, eller det hørtes krevende ut å være bare en uansett hvem som er alene med det. Hvordan legger minste frøkna seg om dagen da? Går det greit eller bruker hun lang tid?
Håper hunden kommer seg fort og at det bare er lettere forslått hun er. Slitsomt med mange trapper når ho ikke klarer å gå i dem. Og jeg skjønner jo at ho vil være der du/dere er.
Men det er for å bli ferdig med en del ting så han kan starte dagen hjemme i morgen om han må ringe dyrlege
Minstemor legger seg... Vel. Kveldsmat 19 og sover innen 20 ;-)
De eldste skal også i seng innen 20 og må tidvis klare det en del alene.
Mellomste skal starte tømme-kur med movicol i dag for hun er forstoppet så i det hele tatt nok å henge fingrene i rundt middagstid. Min bror og svigerinne skal på møtet så de gir meg referat om det sies noe vi ikke vet. Og møtet for å avgjøre om ny skole bygges er 11.5 og kan følges på web-tv. Det skal jeg.
Nå må jeg bare få meg lunsj. Og paracet tipset noen var lurt, før jeg skal til legen og sette inn spiral