Natta.Får sove litt , travel dag i morgen
Hva skal dere i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta.Får sove litt , travel dag i morgen
Heldigvis Hjalp med noen timers søvn i natt da. Men tok en svær paracet før jobben også. Ellers har det vært en god dag. Er helst bare hjelpe til med å ordne sitteplasser, alle får middag, rullatorer over terskler. Ingen blir glemt igjen [emoji14] Så siden det var også mer å hjelpe med på tur, ble både jeg og de mye flittigere i å snakke med hverandre. Så det var ekstra koselig syns jegNydelig [emoji7]
Bra turen fikk bra og virker som om du har kost deg [emoji4]
Sove godtFår sove litt , travel dag i morgen
JobbNatta.
Hva skal dere i morgen?
Blir nok koselig da Hadde også valgt sånn om det sto mellom deDet er typisk, invitert på 2 bursdagsfester jeg, en uke mellom dem og begge i Valdres, en med familie og en uten. Reiser nok kun på den med familie [emoji6]
Høres ut som en veldig aktiv dag.Jobb
Gå ti min før fra jobb så jeg får med meg sjolestafetten som kb skal løpe
Hjem å spise
Kamp med kb
Gå å legg deg du [emoji6]Jeg er så forbanna trøtt. Mannen sa jeg sover nok godt i natt. Han skal ikke snorke. Altså. Han har lagt seg. Jeg hører han ned allerede [emoji33][emoji23][emoji23]
Men med under totalt 7 t søvn siden søndag, så er vel sjansen stor for jeg faktisk sovner i senga med snorkemaskinen ved min side.
For trøtt helst til å klare lese noe her.
Allerede viska ut det meste jeg har skrevet pga MASSE feil. Null garanti for det er rett nå heller da [emoji23]
Æsj da, men fins garantert [emoji23]Tror de bare var i voksnstørrelse
Det blir det, mye ute i morgen ogsåHøres ut som en veldig aktiv dag.
Kos deg
Vel. Sittet parkert i stolen her en stund nå. Slappe av litt. Sååå sliten..Du må slappe av også da [emoji54] men må være godt å nesten være ferdig [emoji4]
Kanskje greit å med en frihelg da [emoji6]Ikke så tett her
Flinke dere erHeeeeiii..
Fantastisk sliten. Drevet med flytting i hele dag. Ikke noe tunge løft, men slitsomt å stå på beina hele dagen. Nesten ferdig da! Litt småting, en fryser og vasking [emoji14]
Jeg skal bare jobb og handle i morgen jeg...Det blir det, mye ute i morgen også
Nei, men det er jo gjerne kun lørdagene som går igjen hele tiden..tester gjerne liiiitt ulikt i ukedagene. Innimellom i alle fallTja nye matretter trenger man ikke fredag og lørdag [emoji6] men nå kan vi fint ha laks påbudt lørdager også da.
Haha jeg klarer ikke gjøre det. Han vet selv hvor ille det er altså.Gå å legg deg du [emoji6]
Men ta opptak av mannen og spør imorgen hvor lydløs han var [emoji23]
Synd for lenge siden jeg har hvert med venninna mi, men til henne er det ca 6 timer en vei [emoji54]Blir nok koselig da Hadde også valgt sånn om det sto mellom de
Sov godt [emoji173]Jeg er så forbanna trøtt. Mannen sa jeg sover nok godt i natt. Han skal ikke snorke. Altså. Han har lagt seg. Jeg hører han ned allerede [emoji33][emoji23][emoji23]
Men med under totalt 7 t søvn siden søndag, så er vel sjansen stor for jeg faktisk sovner i senga med snorkemaskinen ved min side.
For trøtt helst til å klare lese noe her.
Allerede viska ut det meste jeg har skrevet pga MASSE feil. Null garanti for det er rett nå heller da [emoji23]
Haha. Jeg er veldig kattemenneske. Samme med de fleste rundt meg [emoji28]Litt. Har ikke holdt meg så mye med katter må jeg innrømme. Er hundemenneske jeg. Og de fleste rundt meg også. Så har ikke fått testa det ut ordentlig [emoji23] Tåler ikke hund heller gitt [emoji23][emoji87]
Natta [emoji173]Får sove litt , travel dag i morgen