☆ Skravletråd Mai ☆

Vel. Sittet parkert i stolen her en stund nå. Slappe av litt. Sååå sliten..
Det er lurt [emoji4] hvit langt på vei er du nå?

Med storesøster hadde jeg fått akkurat flyttet inn og ordnet baby ting før hun dagen etter 17.mai fant ut at nå ville hun komme 37+0 [emoji54] var virkelig ikke forberedt på den

Haha jeg klarer ikke gjøre det. Han vet selv hvor ille det er altså.

Før kjørte han langtransport. Og lillesøster og venninna satt på etter en festival. De bare lå i samme køye jentene altså.

Når han våkna fant han de på utsiden hvor de slo opp telt for å slippe snorkinga [emoji23][emoji23][emoji23]
Ouch da er det ille [emoji23]

Flinke dere er :)
Tjæ. Mamma det er tak i da. Hun sendte meg melding i morges og sa at "NÅ hadde hun og brodern tid noen timer".
Jeg måtte dog ned på skolen og hjelpe dattera med vaksine først.. Men etter det, vært fullt kjør. Drevet og flyttet ting siden klokken 10 i dag, liksom..

Haha. Jeg er veldig kattemenneske. Samme med de fleste rundt meg [emoji28]
Men har hund også. Må være kjedelig å være allergisk.. Samboer har tidvis et eller annet han reagerer på. Han får bare håpe på det ikke er katter, for da... Hiver jeg han ut før kattene [emoji56][emoji23] Han er helt enig der da [emoji14]
Haha såpass ja. Hadde hund. Men det ble rett og slett for ille for min del. Så ei venninnr tok hu på for. Også fikk hu overta hu når vi begge var sikre på at dette var det beste valget. Og det var det absolutt. Hunden er nå bortskjemt med turer og kos. (Ble enebarn der så ) [emoji14]

Det er lurt [emoji4] hvit langt på vei er du nå?

Med storesøster hadde jeg fått akkurat flyttet inn og ordnet baby ting før hun dagen etter 17.mai fant ut at nå ville hun komme 37+0 [emoji54] var virkelig ikke forberedt på den

31+1
Forrige kom 35+4, så kjenner til det å ikke være forberedt da [emoji23]
Denne gang er jeg mentalt forberedt på "når som helst". Synes ikke han her trenger komme tidligere enn storesøsteren gjorde dog..

Tjæ. Mamma det er tak i da. Hun sendte meg melding i morges og sa at "NÅ hadde hun og brodern tid noen timer".
Jeg måtte dog ned på skolen og hjelpe dattera med vaksine først.. Men etter det, vært fullt kjør. Drevet og flyttet ting siden klokken 10 i dag, liksom..
Slapp godt av nå [emoji173]

Back
Topp