>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Får ta den i morgen jeg. Skal i seng egentlig [emoji23][emoji87] Enjoy!Måtte visst se greys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ta den i morgen jeg. Skal i seng egentlig [emoji23][emoji87] Enjoy!Måtte visst se greys
60 her nå å så kom jeg på at det meste av morgendagen er opptatt
Så søt da [emoji7]Jo. Men mammas hunderase kjenner jeg supergodt og hu selv har kennel [emoji14] Så mest logisk med hennes da. Pluss hu hadde kunnet hjelpe da mtp det er eneste rase hu ikke er redd [emoji23]
Hu har valper akkurat NUH [emoji23][emoji7][emoji7][emoji7]![]()
Ja neste mnd klarer du nok detDa mener du selvfølgelig neste måned, 2.500 innlegg i løpet av morgendagen blir litt vel mye...
Herlig! Alltid gøy å få pakker [emoji28]
Pleide bestille MASSE på ebay før.. Og det var jo helt fantastisk rett før juletider det året. Mellom 2 - 6 pakker i posten HVER DAG[emoji23][emoji23]
Jeg mangler én katt
Teit som skal bli borte når vi skal flytte! Finner han jo igjen, altså, men jaggu... Likevel!
Mi eldste trakk hele armen akkurat i det hu stakk og fikk supervondt selvsagt... [emoji85] Så hu har enda litt panikk over sprøyter. Jeg prøver si at den er ferdig før hu kjenner det helst. Jeg har tatt masse sprøyter, både av sykepleiere og meg selv (blodfortynnende så det ikke misforstås! ) [emoji23] så kjenner jo til det. Men jeg har null sprøyteskrekk.Ahaaa! Får håpe hun er kommet over skrekken litt til da. Hun får så panikk når sprøyter osv skal taes.. Hun tar dem tilslutt da..
Men hun brukte veldig lang tid på å prøve prate det bort i dag, og begynte kjefte skikkelig på meg bare jeg sa hun måtte kle av genseren...
Haha [emoji23]
Brødrene mine kan drikke te da. Og samboer KAN drikke te. Og nå fant jeg jo denne som var ganske god..
Men de blir stående en stund altså!
Mangr klipper de jo. Og de ser jo ut som små bamser da. Men da tenker jeg at sjarmen med denne rasen er jo da ødelagt litt [emoji14] Er jo pelsen som er kjennemerket hihiSå søt da [emoji7]
Ikke helt min rase dog. Som du nevner, mye pelsstell [emoji14]
Er ikke så veldig sikker på det.Ja neste mnd klarer du nok det![]()
Haha, fort gjort å gå på en smell der plutselig da [emoji85]Det er det[emoji2]
Har klart å holdt meg unna ebay[emoji23] men skulle hatt et tegnebrett til snuppa så spørs om jeg ryker der.
Jepp. Typisk. Dustepus [emoji14]Katter[emoji85] skjønner jo det er noe på gang.
Jeg er så forbanna trøtt. Mannen sa jeg sover nok godt i natt. Han skal ikke snorke. Altså. Han har lagt seg. Jeg hører han ned allerede [emoji33][emoji23][emoji23]
Men med under totalt 7 t søvn siden søndag, så er vel sjansen stor for jeg faktisk sovner i senga med snorkemaskinen ved min side.
For trøtt helst til å klare lese noe her.
Allerede viska ut det meste jeg har skrevet pga MASSE feil. Null garanti for det er rett nå heller da [emoji23]
Takk. Satser på det beste. Minste ville sove i si seng. Så om det ikke funker i natt må jeg ty til sofaen jo [emoji23][emoji33] Vil ikke sofaen. Ender bare med serie pga jeg sliter i den varme stua [emoji23]Tror han kan bestemme det han da[emoji28]
Håpe du får sove skikkelig i natt da, med snorkinga[emoji4]
Får sove litt , travel dag i morgen
Snart ferdig nåFår ta den i morgen jeg. Skal i seng egentlig [emoji23][emoji87] Enjoy!
Nja får seKlarer vel det innimellom[emoji6]
Mi eldste trakk hele armen akkurat i det hu stakk og fikk supervondt selvsagt... [emoji85] Så hu har enda litt panikk over sprøyter. Jeg prøver si at den er ferdig før hu kjenner det helst. Jeg har tatt masse sprøyter, både av sykepleiere og meg selv (blodfortynnende så det ikke misforstås! ) [emoji23] så kjenner jo til det. Men jeg har null sprøyteskrekk.
Så jeg håper mi er bedre neste år gitt. Virkelig.
Tsk.. Ikke alltid her.. [emoji14] faktisk..!Har sikkert noen som kan, men dem velger alltid kaffe[emoji6]
Haha, fort gjort å gå på en smell der plutselig da [emoji85]