☆ Skravletråd Mai ☆

Ouch da er det ille [emoji23]
Hahaha ja. En annen kompis la seg på gresset heller enn å ligge i teltet med han [emoji23][emoji23]

Også har han ganger der han ikke snorker og jeg må sjekke om han lever. Blir helt stille. Ikke pust en gang. Helst enda verre [emoji23]

Haha såpass ja. Hadde hund. Men det ble rett og slett for ille for min del. Så ei venninnr tok hu på for. Også fikk hu overta hu når vi begge var sikre på at dette var det beste valget. Og det var det absolutt. Hunden er nå bortskjemt med turer og kos. (Ble enebarn der så ) [emoji14]
Uff. Finnes ikke noe allergivennlig som passer deg..?

Når hu i 5.klasse forteller hu i 1.klasse med en erten stemme
- Neste år MÅ du ta andreklassesprøyta! Hahaha!

Da stepper den gode mammen som jeg er inn med også en erten stemme
- Og DU må ta sjetteklassesprøyta. Og neste år der syvendeklassesprøyta. Så. Neste år vaksine på begge. Mohaha

[emoji56]

Minste ler og eldste ser bare paff ut [emoji23]

Når hu i 5.klasse forteller hu i 1.klasse med en erten stemme
- Neste år MÅ du ta andreklassesprøyta! Hahaha!

Da stepper den gode mammen som jeg er inn med også en erten stemme
- Og DU må ta sjetteklassesprøyta. Og neste år der syvendeklassesprøyta. Så. Neste år vaksine på begge. Mohaha

[emoji56]

Minste ler og eldste ser bare paff ut [emoji23]
Hahahah!
Hvilken er det de skal ta i sjette? :D
Mi tok vaksine i dag. Panikken rådet godt der inne.. Måtte trøste med at det var noen år til neste gang nå.

Uff. Finnes ikke noe allergivennlig som passer deg..?
Jo. Mamma har allergivennlig. Men er mye pelsstell og ikke min type hund. Hadde en staffordshire bullterrier. Elsker rasen. [emoji7] På alle måter.

Men har slått det fra oss. Hvertfall for nå. Passer ikke nå uansett. Og jeg vil gjerne ha tid og energi til en hund og at den får behovene dekket.

Jo. Mamma har allergivennlig. Men er mye pelsstell og ikke min type hund. Hadde en staffordshire bullterrier. Elsker rasen. [emoji7] På alle måter.

Men har slått det fra oss. Hvertfall for nå. Passer ikke nå uansett. Og jeg vil gjerne ha tid og energi til en hund og at den får behovene dekket.
Finnes vel flere allergivennlige raser..?
Men ser den altså. Men om det En gang skulle føles aktuelt igjen, så får du sjekke det opp litt :)

Finnes vel flere allergivennlige raser..?
Men ser den altså. Men om det En gang skulle føles aktuelt igjen, så får du sjekke det opp litt :)
Jo. Men mammas hunderase kjenner jeg supergodt og hu selv har kennel [emoji14] Så mest logisk med hennes da. Pluss hu hadde kunnet hjelpe da mtp det er eneste rase hu ikke er redd [emoji23]

Hu har valper akkurat NUH [emoji23][emoji7][emoji7][emoji7]
f1d918438c8ed5db0dce6ab6c59f76b2.jpg

Ahaaa! Får håpe hun er kommet over skrekken litt til da. Hun får så panikk når sprøyter osv skal taes.. Hun tar dem tilslutt da..
Men hun brukte veldig lang tid på å prøve prate det bort i dag, og begynte kjefte skikkelig på meg bare jeg sa hun måtte kle av genseren...

Back
Topp