☆ Skravletråd Mai ☆

Katter altså [emoji23][emoji33] Håper han kommer kjapt tilbake.
Fått med de andre da, prestasjon nok bare det! [emoji28]
Regner med jeg finner ham igjen etterhvert. Han må helst ha litt menneskelig kontakt etter en stund.

Jeg er så forbanna trøtt. Mannen sa jeg sover nok godt i natt. Han skal ikke snorke. Altså. Han har lagt seg. Jeg hører han ned allerede [emoji33][emoji23][emoji23]

Men med under totalt 7 t søvn siden søndag, så er vel sjansen stor for jeg faktisk sovner i senga med snorkemaskinen ved min side.

For trøtt helst til å klare lese noe her.

Allerede viska ut det meste jeg har skrevet pga MASSE feil. Null garanti for det er rett nå heller da [emoji23]

Katter er vel litt slik også. Borte bra, men hjemme best :)
Jepp, de er jo gjerne sånn.
.. Bare så teit at de skjønner at man skal flytte og slikt [emoji28]
Fikk tak i de andre, da. Og de er nå kjempeslitne etter å ha stressa som en gal..
(først tar vi alle møblene, også jager vi dem rundt i huset for å få tak i dem, også setter vi oss i BILEN! Enda verre, kjøre i 7 minutter...!! Har fine kloremerker langt inni puppen, låret og armen. Hurra).

Jepp, de er jo gjerne sånn.
.. Bare så teit at de skjønner at man skal flytte og slikt [emoji28]
Fikk tak i de andre, da. Og de er nå kjempeslitne etter å ha stressa som en gal..
(først tar vi alle møblene, også jager vi dem rundt i huset for å få tak i dem, også setter vi oss i BILEN! Enda verre, kjøre i 7 minutter...!! Har fine kloremerker langt inni puppen, låret og armen. Hurra).
Au da! [emoji33][emoji33] Skarpe også de der [emoji85]

Au da! [emoji33][emoji33] Skarpe også de der [emoji85]
Jepp. Og han ene røyter fra en annen verden når han stresser! Så full av hår ble jeg også [emoji23]
Altså. Jeg ble praktisk talt pelskledd selv.

Takk :)

Tja.. Tror ikke det blir så ille, er bare satt opp på to kamper per dag. Syntes det var lite. Men det er lagt opp til endel andre ting såvidt jeg vet. Og det trenger jeg jo ikke bli med på.

Godt for din del det, det kan bli lenge nok med venting mellom kamper og sånn. Og være med på minst mulig "annet" er nok lurt.

God bedring, og håper du kommer deg i form. Men det er vel ikke helt dumt å snakke om en mulig backup om helga kommer og formen er i bånn og feberen herjer og du hoster grønt slim liksom? Bakeriell lungebeennelse er vel også faktis smitsomt, og sånnsett ikke ideelt i en hall med masse folk?

Heeeeiii..
Fantastisk sliten. Drevet med flytting i hele dag. Ikke noe tunge løft, men slitsomt å stå på beina hele dagen. Nesten ferdig da! Litt småting, en fryser og vasking [emoji14]
Du må slappe av også da [emoji54] men må være godt å nesten være ferdig [emoji4]

Er vel det [emoji28]
Enchiladas, nachos og biff med fløtepotet er også varianter.

Jeg MÅ ha noe god kosemat på lørdager. Og da er det lett å velge noe jeg vet er godt. Vet mamma en periode pleide prøve ut nye retter hver eneste lørdag. Tror jeg bodde hjemme da.. Var i alle fall all slags mat, fra alle slags land [emoji28]
Veldig spennende, selv om det ikke alltid var såååå godt (i mine øyne).
Tja nye matretter trenger man ikke fredag og lørdag [emoji6] men nå kan vi fint ha laks påbudt lørdager også da.

Allergisk? [emoji28]
Litt. Har ikke holdt meg så mye med katter må jeg innrømme. Er hundemenneske jeg. Og de fleste rundt meg også. Så har ikke fått testa det ut ordentlig [emoji23] Tåler ikke hund heller gitt [emoji23][emoji87]

Ble en veldig fin tur i dag med jobben :) God mat, rolig sjø (noen bølger var det, men en tur ut på dekk gjorde godt)
Fått snakka med en haug og følte meg veldig til nytte i dag ♡

Skudeneshavn er fin plass [emoji274]
8ffc2cba48977ed8c278397117ebad01.jpg
Nydelig [emoji7]
Bra turen fikk bra og virker som om du har kost deg [emoji4]

Hadde en ledig helg u juni å nå er jeg invitert på fest den helgen...
Det er typisk, invitert på 2 bursdagsfester jeg, en uke mellom dem og begge i Valdres, en med familie og en uten. Reiser nok kun på den med familie [emoji6]

Back
Topp