☆ Skravletråd Mai ☆

Mm, jeg (.. Som egentlig ikke er tedrikker, men likevel har skapene FULLE av te...) fant meg en kopp te. Som faktisk var ganske god. Også var det så godt å sette seg med det [emoji28]
Skulle ønske jeg likte...

Er det ikke standard gis de fleste da samt litt pizza [emoji6]
Er vel det [emoji28]
Enchiladas, nachos og biff med fløtepotet er også varianter.

Jeg MÅ ha noe god kosemat på lørdager. Og da er det lett å velge noe jeg vet er godt. Vet mamma en periode pleide prøve ut nye retter hver eneste lørdag. Tror jeg bodde hjemme da.. Var i alle fall all slags mat, fra alle slags land [emoji28]
Veldig spennende, selv om det ikke alltid var såååå godt (i mine øyne).

Skulle ønske jeg likte...
Jeg og.. Derfor jeg har skapene fulle, tror jeg. Liker å kjøpe te likevel.. Men altså. Denne var faktisk ganske god. Var en med masse smak. Kirsebær, appelsin, sitrongress.. Blant annet.

Mm, jeg (.. Som egentlig ikke er tedrikker, men likevel har skapene FULLE av te...) fant meg en kopp te. Som faktisk var ganske god. Også var det så godt å sette seg med det [emoji28]

Hvilken type te var det? Har lyst til å like, men klarer ikke[emoji85]

Ble en veldig fin tur i dag med jobben :) God mat, rolig sjø (noen bølger var det, men en tur ut på dekk gjorde godt)
Fått snakka med en haug og følte meg veldig til nytte i dag ♡

Skudeneshavn er fin plass [emoji274]
8ffc2cba48977ed8c278397117ebad01.jpg

Ble en veldig fin tur i dag med jobben :) God mat, rolig sjø (noen bølger var det, men en tur ut på dekk gjorde godt)

Så fint[emoji4]

Hadde en ledig helg u juni å nå er jeg invitert på fest den helgen...
Viktig fest, eller kan du smyge deg unna..?
Høres så slitsomt ut å ha noe å gjøre hver helg [emoji85][emoji85]
Veldig glad i sofakroken hjemme, jeg [emoji28]

Åh, så fint det var [emoji178]

Back
Topp