Skulle ønske jeg likte...Mm, jeg (.. Som egentlig ikke er tedrikker, men likevel har skapene FULLE av te...) fant meg en kopp te. Som faktisk var ganske god. Også var det så godt å sette seg med det [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg likte...Mm, jeg (.. Som egentlig ikke er tedrikker, men likevel har skapene FULLE av te...) fant meg en kopp te. Som faktisk var ganske god. Også var det så godt å sette seg med det [emoji28]
Ja, egentlig. Flytting er ikke akkurat det morsomste jeg gjør [emoji28].
Har du hatt en grei dag?
Er vel det [emoji28]Er det ikke standard gis de fleste da samt litt pizza [emoji6]
Jeg og.. Derfor jeg har skapene fulle, tror jeg. Liker å kjøpe te likevel.. Men altså. Denne var faktisk ganske god. Var en med masse smak. Kirsebær, appelsin, sitrongress.. Blant annet.Skulle ønske jeg likte...
Slitsomme saker [emoji28]Nei, det ligger ikke veldig høyt på lista mi heller[emoji28]
Dagen har vært fin[emoji4]
Mm, jeg (.. Som egentlig ikke er tedrikker, men likevel har skapene FULLE av te...) fant meg en kopp te. Som faktisk var ganske god. Også var det så godt å sette seg med det [emoji28]
Skal lese den nåSendt deg pm
Tetøsene - Berits elleville kirsebær, het den. Litt ulike smaker i. Koffeinfri da. [emoji14]Hvilken type te var det? Har lyst til å like, men klarer ikke[emoji85]
Er ikke noe man vil ha neiSå leit Kengu. Det må være tøft.
Du da?Det er bra[emoji4]
Ble en veldig fin tur i dag med jobben God mat, rolig sjø (noen bølger var det, men en tur ut på dekk gjorde godt)
Fått snakka med en haug og følte meg veldig til nytte i dag ♡
Skudeneshavn er fin plass [emoji274]
Tetøsene - Berits elleville kirsebær, het den. Litt ulike smaker i. Koffeinfri da. [emoji14]
Ja, det lønner seg nok! Ikke alle liker altTror jeg må prøve litt flere typer jeg, mulig jeg finner noen[emoji6]
Du da?
Så bra daDet har jeg[emoji2]
Viktig fest, eller kan du smyge deg unna..?Hadde en ledig helg u juni å nå er jeg invitert på fest den helgen...
Ja, det lønner seg nok! Ikke alle liker alt
Åh, så fint det var [emoji178]Ble en veldig fin tur i dag med jobben God mat, rolig sjø (noen bølger var det, men en tur ut på dekk gjorde godt)
Fått snakka med en haug og følte meg veldig til nytte i dag ♡
Skudeneshavn er fin plass [emoji274]