Boks til TVen, heter vel det samme i Amerika som her, tar opp serier osv [emoji6]
Ok, aldri hørt navnet[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Boks til TVen, heter vel det samme i Amerika som her, tar opp serier osv [emoji6]
Lillegutt vil absolutt "kose" Shadow, hun derimot er ikke like sikker på det [emoji23]
PS klærne til høyre pleier å ligge i egen pose siden de vaskes separat, men mannen som skulle ha gjort det
![]()
Vis vedlegget 226428 Vis vedlegget 226429 Hvite eller rosa?
Æsj. Tilbakefall. Æsj æsj æsj. Bæsj.
Har søvnproblemer å hatt i mange årFår du ikke sove skikkelig?
Ble rosaDe var søte[emoji1] rosa!
Sendt deg pmHar søvnproblemer å hatt i mange år
Fin dag herGod kveld[emoji2] Her går det i ett om dagen, så lite tid til å holde følge med dere[emoji6] Håper dere har hatt en fin dag da[emoji4]
Har det herGod kveld[emoji2] Her går det i ett om dagen, så lite tid til å holde følge med dere[emoji6] Håper dere har hatt en fin dag da[emoji4]
Så leit Kengu. Det må være tøft.Har søvnproblemer å hatt i mange år
Fin dag herhva har du gjort på?
![]()
Har det her
Det er håndball, inne, heldigvisVel, noen ganger kan man ikke, og det skal ikke samvittigheten bry seg med. Helse er helse.
Jeg skjønner at du kommer til å dra, og kanskje ikke angre men høyst trolig få forlenget sykdommen. Du får ikke hvilt nok. Får du unngått all trekk, eller er dette forball= ute? Må du stå for å se på?
Heeeeiii..
Fantastisk sliten. Drevet med flytting i hele dag. Ikke noe tunge løft, men slitsomt å stå på beina hele dagen. Nesten ferdig da! Litt småting, en fryser og vasking [emoji14]
Ja, egentlig. Flytting er ikke akkurat det morsomste jeg gjør [emoji28].Hei[emoji2]
Så deilig og snart være ferdig da[emoji4]
Mange mnd. Tror jeg sleit i 3 mnd ca... Også ble minste smitta og var 10 ganger verre [emoji33]Noen her med erfaring meg lungebetennelse? Hvor lang tid tar det før man blir seg selv igjen? Er litt lei nå...
Det hjelper jo i det minste litt, men fortsatt trolig lange dager i hallen?Det er håndball, inne, heldigvis![]()