Godt det ikke bare er her [emoji6]Den kjenner jeg til [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er her [emoji6]Den kjenner jeg til [emoji23]
Nei gjort før , men forsvinner jo ikke . Spent på resultatet nåGod ettermiddag[emoji2]
Slike undersøkelser er ikke kule...
Jada veldig fin. Leverte ikke ungene før kvart på 11. Ryddet og vasket klær. Dans på guttungen i ettermiddag og ellers vært ute . Hoppet på trampolinen etc.Hatt en fin dag så langt? Hva er planen for ettermiddagen?
Her er det ikke korps idag som det pleier på tirsdager, men mannen skal på dugnad. Avventer svar på om han kommer fem siden han ikke rekker båten til å være her halv fem. I forhold til om jeg skal lage mat til oss andre eller avvente en halvtime.
VernepleieHva har du bachelor i?
Okei hihi ble visst rosaStemmer for hvite
Så bra! Da håper jeg det ikke tar lang tid før den er oppe på normalen [emoji4]Random quote
Mamma ringte legen i dag likevel, jernlager 8. Fikk navn på er par sorter men valgte den du anbefalte pga magen. Samme styrke som de hun fikk anbefalt fra legen. Og ta to sa legen. Så fra 2*27 mg siden jul skal hun nå opp på 2*100. Det bør helst gi litt bedre effekt på formen....
I begynnelsen av august ja, lenge til det! Over en mnd alene med begge ungene [emoji54]Da har vel mannen fri også ?[emoji4]
Huff like greit å prøve å unngå ekstra sykdom daNja, nei. Han blir ikke så ofte så syk lenger. Han er jo snart ni år. Men hostet lenge når det kommet, noe infeksjonsutløst astma. Også er der jo han som er pollenallergiker, allergisk mot katt og valnøtter. Han som har migrene.
Hun er obs på det ja.Så bra! Da håper jeg det ikke tar lang tid før den er oppe på normalen [emoji4]
Er hun obs på å ikke spise noe med kalsium eller drikke kaffe eller melk en timer før og to etter?
Sånn skjer gjerne her også med ting som er litt lengre fremJa. Min husker aldri å ha svart på ting heller. Litt irriterende, når vi snakket om det igjen ved en senere anledning og han sier han ikke har hørt noe om det.
Hadde det bare ikke vært hver gang, så hadde det ikke vært så irriterende [emoji14]Sånn skjer gjerne her også med ting som er litt lengre frem
Høres fornuftig ut, Kengu. Å slappe av litt. Er du sliten fordi det har stått på mye?Mann og barn på trening
Jeg skal i dusjen så legge meg å se serier
Håper jeg snart slutter å være så sliten....
I barne str? Snuppa på 5 år trenger [emoji23]Å herre min dag.
Se hva jeg fant på ebay [emoji14]
Jepp.. mammadalt. Funker ikke om pappa blir med heller. Også har jeg lyst.. Og har dårlig svart samvittighet om jeg ikke drarHun skal. Men må du være med?
Hahahaha.I barne str? Snuppa på 5 år trenger [emoji23]
Men du. Dra i allefall til legen innen fredag om du ikke merker noen som helst bedring da.Jepp.. mammadalt. Funker ikke om pappa blir med heller. Også har jeg lyst.. Og har dårlig svart samvittighet om jeg ikke drar
Vel, noen ganger kan man ikke, og det skal ikke samvittigheten bry seg med. Helse er helse.Jepp.. mammadalt. Funker ikke om pappa blir med heller. Også har jeg lyst.. Og har dårlig svart samvittighet om jeg ikke drar
Ingrid er 18 mnd og bruker 80. Tok på henne ei bukse som skle rett av, men den var mye større enn de andre vi har i samme størrelse.Innser at lille ikke er så stor når hun fortsatt bruker 74 (Til og med noe stort 68) og snart er 16 måneder. Vi har mye fint som er strikket til henne, men må vente da det er strikket i gjerne 1 år og 1,5 år og er for stort.. Tok på hun en bukse i 80 i dag, den gled av [emoji85]
Niferex er kun 50 stk i pk, men kan ikke tro de på apoteket vil stoppe henne om hun kjøper flere pakker [emoji4]50 i pakken i den hun kjøpte varer i 25 dager så det kan jo bli litt hyppig. Evt tror jeg en annen hadde 100 i boksen da i det minste. Men sikkert lov å kjøpe flere.