☆ Skravletråd Mai ☆

Hatt en fin dag så langt? Hva er planen for ettermiddagen?

Her er det ikke korps idag som det pleier på tirsdager, men mannen skal på dugnad. Avventer svar på om han kommer fem siden han ikke rekker båten til å være her halv fem. I forhold til om jeg skal lage mat til oss andre eller avvente en halvtime.
Jada veldig fin. Leverte ikke ungene før kvart på 11. Ryddet og vasket klær. Dans på guttungen i ettermiddag og ellers vært ute . Hoppet på trampolinen etc.

Mann og barn på trening
Jeg skal i dusjen så legge meg å se serier
Håper jeg snart slutter å være så sliten....

Random quote

Mamma ringte legen i dag likevel, jernlager 8. Fikk navn på er par sorter men valgte den du anbefalte pga magen. Samme styrke som de hun fikk anbefalt fra legen. Og ta to sa legen. Så fra 2*27 mg siden jul skal hun nå opp på 2*100. Det bør helst gi litt bedre effekt på formen....
Så bra! Da håper jeg det ikke tar lang tid før den er oppe på normalen [emoji4]

Er hun obs på å ikke spise noe med kalsium eller drikke kaffe eller melk en timer før og to etter?

Nja, nei. Han blir ikke så ofte så syk lenger. Han er jo snart ni år. Men hostet lenge når det kommet, noe infeksjonsutløst astma. Også er der jo han som er pollenallergiker, allergisk mot katt og valnøtter. Han som har migrene.
Huff like greit å prøve å unngå ekstra sykdom da

Så bra! Da håper jeg det ikke tar lang tid før den er oppe på normalen [emoji4]

Er hun obs på å ikke spise noe med kalsium eller drikke kaffe eller melk en timer før og to etter?
Hun er obs på det ja.

Innser at lille ikke er så stor når hun fortsatt bruker 74 (Til og med noe stort 68) og snart er 16 måneder. Vi har mye fint som er strikket til henne, men må vente da det er strikket i gjerne 1 år og 1,5 år og er for stort.. Tok på hun en bukse i 80 i dag, den gled av [emoji85]

Jepp.. mammadalt. Funker ikke om pappa blir med heller. Også har jeg lyst.. Og har dårlig svart samvittighet om jeg ikke drar
Vel, noen ganger kan man ikke, og det skal ikke samvittigheten bry seg med. Helse er helse.

Jeg skjønner at du kommer til å dra, og kanskje ikke angre men høyst trolig få forlenget sykdommen. Du får ikke hvilt nok. Får du unngått all trekk, eller er dette forball= ute? Må du stå for å se på?

Innser at lille ikke er så stor når hun fortsatt bruker 74 (Til og med noe stort 68) og snart er 16 måneder. Vi har mye fint som er strikket til henne, men må vente da det er strikket i gjerne 1 år og 1,5 år og er for stort.. Tok på hun en bukse i 80 i dag, den gled av [emoji85]
Ingrid er 18 mnd og bruker 80. Tok på henne ei bukse som skle rett av, men den var mye større enn de andre vi har i samme størrelse.

Men at strikketøy må vente er jo fint, så passer det til høsten og vinteren når det blir kjøligere?

50 i pakken i den hun kjøpte varer i 25 dager så det kan jo bli litt hyppig. Evt tror jeg en annen hadde 100 i boksen da i det minste. Men sikkert lov å kjøpe flere.
Niferex er kun 50 stk i pk, men kan ikke tro de på apoteket vil stoppe henne om hun kjøper flere pakker [emoji4]

Back
Topp