Boks til TVen, heter vel det samme i Amerika som her, tar opp serier osv [emoji6]
Ok, aldri hørt navnet[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Boks til TVen, heter vel det samme i Amerika som her, tar opp serier osv [emoji6]
Lillegutt vil absolutt "kose" Shadow, hun derimot er ikke like sikker på det [emoji23]
PS klærne til høyre pleier å ligge i egen pose siden de vaskes separat, men mannen som skulle ha gjort det
Vis vedlegget 226428 Vis vedlegget 226429 Hvite eller rosa?
Æsj. Tilbakefall. Æsj æsj æsj. Bæsj.
Har søvnproblemer å hatt i mange årFår du ikke sove skikkelig?
Ble rosaDe var søte[emoji1] rosa!
Sendt deg pmHar søvnproblemer å hatt i mange år
Fin dag her hva har du gjort på?God kveld[emoji2] Her går det i ett om dagen, så lite tid til å holde følge med dere[emoji6] Håper dere har hatt en fin dag da[emoji4]
Har det herGod kveld[emoji2] Her går det i ett om dagen, så lite tid til å holde følge med dere[emoji6] Håper dere har hatt en fin dag da[emoji4]
Så leit Kengu. Det må være tøft.Har søvnproblemer å hatt i mange år
Fin dag her hva har du gjort på?
Har det her
Det er håndball, inne, heldigvisVel, noen ganger kan man ikke, og det skal ikke samvittigheten bry seg med. Helse er helse.
Jeg skjønner at du kommer til å dra, og kanskje ikke angre men høyst trolig få forlenget sykdommen. Du får ikke hvilt nok. Får du unngått all trekk, eller er dette forball= ute? Må du stå for å se på?
Heeeeiii..
Fantastisk sliten. Drevet med flytting i hele dag. Ikke noe tunge løft, men slitsomt å stå på beina hele dagen. Nesten ferdig da! Litt småting, en fryser og vasking [emoji14]
Ja, egentlig. Flytting er ikke akkurat det morsomste jeg gjør [emoji28].Hei[emoji2]
Så deilig og snart være ferdig da[emoji4]
Mange mnd. Tror jeg sleit i 3 mnd ca... Også ble minste smitta og var 10 ganger verre [emoji33]Noen her med erfaring meg lungebetennelse? Hvor lang tid tar det før man blir seg selv igjen? Er litt lei nå...
Det hjelper jo i det minste litt, men fortsatt trolig lange dager i hallen?Det er håndball, inne, heldigvis