☆ Skravletråd Mai ☆

Lillegutt vil absolutt "kose" Shadow, hun derimot er ikke like sikker på det [emoji23]

PS klærne til høyre pleier å ligge i egen pose siden de vaskes separat, men mannen som skulle ha gjort det
7763ddbedb9d86bfb807b82854c4d221.jpg

Shadow er nok glad han ikke er så rask ennå[emoji23]
 
God kveld[emoji2] Her går det i ett om dagen, så lite tid til å holde følge med dere[emoji6] Håper dere har hatt en fin dag da[emoji4]
 
Heeeeiii..
Fantastisk sliten. Drevet med flytting i hele dag. Ikke noe tunge løft, men slitsomt å stå på beina hele dagen. Nesten ferdig da! Litt småting, en fryser og vasking [emoji14]
 
Vel, noen ganger kan man ikke, og det skal ikke samvittigheten bry seg med. Helse er helse.

Jeg skjønner at du kommer til å dra, og kanskje ikke angre men høyst trolig få forlenget sykdommen. Du får ikke hvilt nok. Får du unngått all trekk, eller er dette forball= ute? Må du stå for å se på?
Det er håndball, inne, heldigvis :)
 
Heeeeiii..
Fantastisk sliten. Drevet med flytting i hele dag. Ikke noe tunge løft, men slitsomt å stå på beina hele dagen. Nesten ferdig da! Litt småting, en fryser og vasking [emoji14]

Hei[emoji2]
Så deilig og snart være ferdig da[emoji4]
 
Mm, jeg (.. Som egentlig ikke er tedrikker, men likevel har skapene FULLE av te...) fant meg en kopp te. Som faktisk var ganske god. Også var det så godt å sette seg med det [emoji28]
 
Back
Topp