☆ Skravletråd Mai ☆

Hun er obs på det ja.
Bra! Utrolig mange som ikke vet det dessverre, min stebror hadde ikke fått noe beskjed av lege eller apotek og drakk over 1 liter melk om dagen så jern tablettene hjalp ikke så mye, ja også avhengig av kaffe jernlageret kom opp på normale mengder ikke lenge etter han fikk denne beskjeden av oss [emoji6]

Innser at lille ikke er så stor når hun fortsatt bruker 74 (Til og med noe stort 68) og snart er 16 måneder. Vi har mye fint som er strikket til henne, men må vente da det er strikket i gjerne 1 år og 1,5 år og er for stort.. Tok på hun en bukse i 80 i dag, den gled av [emoji85]
Samme som med snuppa ble bedre for ikke lenge siden [emoji85] men det positive er jo at finklær, bunader osv kan brukes lengre [emoji6]

Ingrid er 18 mnd og bruker 80. Tok på henne ei bukse som skle rett av, men den var mye større enn de andre vi har i samme størrelse.

Men at strikketøy må vente er jo fint, så passer det til høsten og vinteren når det blir kjøligere?

Bra det er flere som er små :) Vi har kjøpt en del 80, men det må vente. Denne buksa var fra HM attpåtil, de pleier jo å være små men. I løpet av sommeren forhåpentligvis :)

Ja, ulltøy og sånt er fint altså. Men hun har fått en del bomullskjoler også som vi så gjerne vil bruke, men de får vente :) Og et par rompere. Svigermor skal prøve å flytte knappene så hun ikke tråkker på beina. Er jo egentlig shorts [emoji14]

Huff da! [emoji54] da hadde jeg nok blitt utrolig irritert [emoji54]
Kan blir litt vel mye til tider ja, men hva skal jeg si. Han har tidligere levd et liv som har gjort litt med hukommelsen, og den er nok dårlig for godt. Så jeg nå nok bare være tålmodig.

Samme som med snuppa ble bedre for ikke lenge siden [emoji85] men det positive er jo at finklær, bunader osv kan brukes lengre [emoji6]
Ja det er sant, hun får virkelig brukt garderoben. Og for all del. Hun har vokst. Hun brukte 32 som første størrelse. Men er jo kommet i alderen det stagnerer da :)

Kan blir litt vel mye til tider ja, men hva skal jeg si. Han har tidligere levd et liv som har gjort litt med hukommelsen, og den er nok dårlig for godt. Så jeg nå nok bare være tålmodig.
Du får prøve å få han til å drive med soduko det kan faktiskt hjelpe [emoji6]

Back
Topp