☆ Skravletråd Mai ☆

Mange mnd. Tror jeg sleit i 3 mnd ca... Også ble minste smitta og var 10 ganger verre [emoji33]

God bedring!!
Takk :)
Det hjelper jo i det minste litt, men fortsatt trolig lange dager i hallen?

Lykke til, men du burde sikkert ikke
Tja.. Tror ikke det blir så ille, er bare satt opp på to kamper per dag. Syntes det var lite. Men det er lagt opp til endel andre ting såvidt jeg vet. Og det trenger jeg jo ikke bli med på.

Fikk to pakker fra Lekekassen i dag[emoji2] Stor stas for snuppa, og enda har a ikke sett sklia og sykkelen[emoji16]

Nei, er noe med det. Også finnes det jo så mange typer[emoji4]
Veldig. Liggende i skapene har jeg.. Eh..
Nypete, vanilje og karamell, eple og kanel, kirsebærblanding, forestfruits, solbær, blåbær, vanlig sitronte, grønn te... +++
Aner ikke hva jeg skal med det da.
"i tilfelle jeg får besøk som vil ha te". Men, ikke får jeg besøk av folk heller [emoji23]

Veldig. Liggende i skapene har jeg.. Eh..
Nypete, vanilje og karamell, eple og kanel, kirsebærblanding, forestfruits, solbær, blåbær, vanlig sitronte, grønn te... +++
Aner ikke hva jeg skal med det da.
"i tilfelle jeg får besøk som vil ha te". Men, ikke får jeg besøk av folk heller [emoji23]

Kjenner til den, måtte kaste en hel haug nå da vi bygde på kjøkkenet. Kun ei som drikker te som jeg får besøk av, et par ganger i året, så nå tar hun med seg selv[emoji23][emoji85]

Bør vel gå men kjenner kun hun som skal ha festen å det liker jeg ikke
Den ser jeg...
Jeg hadde nok ikke ønsket å være med på noe sånt selv, kun av den grunn... [emoji85]

Fikk to pakker fra Lekekassen i dag[emoji2] Stor stas for snuppa, og enda har a ikke sett sklia og sykkelen[emoji16]
Herlig! Alltid gøy å få pakker [emoji28]
Pleide bestille MASSE på ebay før.. Og det var jo helt fantastisk rett før juletider det året. Mellom 2 - 6 pakker i posten HVER DAG[emoji23][emoji23]

Kjenner til den, måtte kaste en hel haug nå da vi bygde på kjøkkenet. Kun ei som drikker te som jeg får besøk av, et par ganger i året, så nå tar hun med seg selv[emoji23][emoji85]
Haha [emoji23]
Brødrene mine kan drikke te da. Og samboer KAN drikke te. Og nå fant jeg jo denne som var ganske god..
Men de blir stående en stund altså!

Jeg mangler én katt o.O
Teit som skal bli borte når vi skal flytte! Finner han jo igjen, altså, men jaggu... Likevel!

Jeg mangler én katt o.O
Teit som skal bli borte når vi skal flytte! Finner han jo igjen, altså, men jaggu... Likevel!
Katter altså [emoji23][emoji33] Håper han kommer kjapt tilbake.

Back
Topp