Det blir bra fint!
Takk, blir koselig[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir bra fint!
Takk det ble en rolig fin vakt
Ja var det skal du på jobb i dag?Så deilig da[emoji2]
Mannen din koste seg sikkert med senga alene da [emoji13]
Hehe nei [emoji87] Sovna liiiitt fra 0530 først.. Og opp igjen 0645. Så ikke mye søvn å skryte av. Er vond i hodet, vond i øya, ører piper og vond i magen. Nesten som kramper. Så jeg føler meg ikke noe særlig uthvilt nei [emoji85]Sovet godt ?
Nei uff. Får du sovet litt igjen på dagen da? Håper formen blir bedre snart.Hehe nei [emoji87] Sovna liiiitt fra 0530 først.. Og opp igjen 0645. Så ikke mye søvn å skryte av. Er vond i hodet, vond i øya, ører piper og vond i magen. Nesten som kramper. Så jeg føler meg ikke noe særlig uthvilt nei [emoji85]
Håper du har hatt en mye bedre natt?
SÅ myyye snacks da gitt!
Grusomt vett! Hun hadde jo så mye energi, tenkte hun kunne bruke det til noe fornuftig, bare [emoji14]
Tenker jeg ringer jobben og sier jeg ikke kommer. Føler ikke jeg er til nytte noenplass nå i den formen jeg er i. Jeg er gjennom AAP. Så de er veldig forsåelsesfulle på at helsa mi til tider går til helvete da.Nei uff. Får du sovet litt igjen på dagen da? Håper formen blir bedre snart.
Jeg hadde en god natt ja. Endte opp med to barn i senga. Men det gikk fint. Alle lå rolig, så det ble ikke så trangt
Skulle ønske det fantes en maskin der man kunne putte inn rene klær, og så kom de bretta og sortert ut
Den hadde jeg garantert kjøpt
God kveld
Deilig å ha forståelsesfull arbeidsgiver håper du får slappet av på dagen og hentet deg litt inn [emoji173]Tenker jeg ringer jobben og sier jeg ikke kommer. Føler ikke jeg er til nytte noenplass nå i den formen jeg er i. Jeg er gjennom AAP. Så de er veldig forsåelsesfulle på at helsa mi til tider går til helvete da.
Så koselig da [emoji170] Så lenge man ikke blir sparka av de små er det jo veldig kos ♡
Du kan gjerne få komme på.besøk her [emoji23]Det hadde ikke jeg, for digger å brette klær[emoji12]
Ja. Heldigvis Hadde vel slitt om ikkeDeilig å ha forståelsesfull arbeidsgiver håper du får slappet av på dagen og hentet deg litt inn [emoji173]
Ja helt sant. Noen netter blir man jo omtrent sparket gul og blå [emoji23]
God morgen jaGod morgen[emoji12]
Det er jegBekymret? :/
I hadde noe lignende men le bare rot , vi måtte ha flere skufferGangen her er relativt stor..
Også var den billig. Kostet 450 nå.. Såå, måtte ha den! Ikke sånn kjempestor, men tror den skal funke.
God morgen lilleulvenGod morgen
Sånn blir det når foreldre mener det er unødvendig med mer enn en vennAha, nei det er jo klart[emoji849]