☆ Skravletråd Mai ☆

Den er fin, drømmer om en sånn en, må bare ha plass til den også [emoji7]
Gangen her er relativt stor..
Også var den billig. Kostet 450 nå.. Såå, måtte ha den! Ikke sånn kjempestor, men tror den skal funke.

Gangen her er relativt stor..
Også var den billig. Kostet 450 nå.. Såå, måtte ha den! Ikke sånn kjempestor, men tror den skal funke.
Funker gjør den helt sikkert [emoji16]

Funker gjør den helt sikkert [emoji16]
Ville ha et møbel som L kan ha vottene sine i, og sånt. Tror vi skal kvitte oss med en del votter og luer også..
Bare tull å ha hundre luer.

Skal kjøpe meg denne i morgen..!
Tror den blir veldig passende å ha i gangen. Plass til litt votter og sånt, og plass til ræva mi på den, til når jeg sliter med sko (eller må vente på trege unger).

83848439260da446aaa403778af146b0.jpg
Har en sånn selv, veldig fornøyd når jeg har kunnet bruke den til små-rot[emoji6] høyden er perfekt.

Men du burde ordne knotter/filt under kurvene, blir fort stygt ripet opp [emoji14]
Takk for tips. Vet ikke helt hvor stor rolle det spiller for meg (blir langt ned, og skjult under kurvene uansett..?), men skal si i fra til samboer. Han kan få vurdere det [emoji28]

Og greit å ha det i barnehøyde så de kan ta av og på selv [emoji6]
Er nok det, ja! Og når lille T kommer, så er det ikke noe farlig i de nederste skuffene. Bare votter, liksom. Blir bra.

Søvn er oppskrytt. Hodet gjør vondt, ørene hyler, øyne svir, men å få sove? Neeei da Sliten som fy. Prøvde sove med mannen, men når hodet er som det er, takler jeg ikke snorkinga [emoji13] Gjør det bare verre. Om 1 t står han opp. Da kan jeg prøve igjen. Forhåpentligvis. Om hodet og alt blir bedre. For øyeblikket har ikke medisin fungert

Søvn er oppskrytt. Hodet gjør vondt, ørene hyler, øyne svir, men å få sove? Neeei da Sliten som fy. Prøvde sove med mannen, men når hodet er som det er, takler jeg ikke snorkinga [emoji13] Gjør det bare verre. Om 1 t står han opp. Da kan jeg prøve igjen. Forhåpentligvis. Om hodet og alt blir bedre. For øyeblikket har ikke medisin fungert
Jepp. Her er det ikke snorking som plager (.. Slår ham bare i skuldra, eller stryker ham i ansiktet. Blir litt som snooze-knapp), men den forbanna SOLA. Lyst som dagen her jo. Blæh.

Jepp. Her er det ikke snorking som plager (.. Slår ham bare i skuldra, eller stryker ham i ansiktet. Blir litt som snooze-knapp), men den forbanna SOLA. Lyst som dagen her jo. Blæh.
Funker ikke med min. Han snur seg. Men snorker like raskt. [emoji85]

Kjøpe ei god rullegardin gjerne?

Funker ikke med min. Han snur seg. Men snorker like raskt. [emoji85]

Kjøpe ei god rullegardin gjerne?
Min våkner halvt, og blir stille over flere minutter. Gjerne en 10 minutter innimellom :o

Skal flytte nå da. Så.. Orker ikke ordne noe HER.
Får se om vi i alle fall kan få opp noe GARDINER på nye soverommet...! [emoji14]

Min våkner halvt, og blir stille over flere minutter. Gjerne en 10 minutter innimellom :o

Skal flytte nå da. Så.. Orker ikke ordne noe HER.
Får se om vi i alle fall kan få opp noe GARDINER på nye soverommet...! [emoji14]
Kan sovne på 10 minutter ja. Verre med 10 sekunder [emoji23]

Nei det skjønner jeg. Henge ett teppe midlertidig over vinduet i nøden?

Fikk kjørt bort noe esker i alle fall. Og man merker at jeg ikke kan løfte noen ting for tiden.. Jeg har ikke båret NOE tungt.. En søppelsekk med klær, og lette pappesker. Likevel vond rygg.

Du må være forsiktig![emoji15] trenger jo ikke løfte du?!

Back
Topp