Æsj. Hva slags møte da?Fillern hadde glemt et møte i morgen tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj. Hva slags møte da?Fillern hadde glemt et møte i morgen tidlig
Med kpptÆsj. Hva slags møte da?
Så bra du fant ut av det daMed kppt
Mannen husket detSå bra du fant ut av det da
Godt han husket det da [emoji4]Mannen som husker
Flink mannMannen husket det
Mhm men han som byttet timen da så skulle vel bare manglrGodt han husket det da [emoji4]
Tungvint med mye stæsj. Spesielt når man er dårlig på å kvitte seg med ting [emoji85]Vel, de flest mine var sånne kort-distanse. Flytte hjemmefra var fra Ålesund til Bergen, og flytte fra rekkehus til enebolig gikk andre veien. Men den siste flyttingen vår tok vi likevel i mange omganger da. Pappa kjørte varebil opp og ned først sånn en gang i mnd og så tre ganger på to uker, de to siste på en langhelg da vi faktisk flyttet, og min man og min bror hentet resten to uker senere...
STÆSJ. Vi har så mye stæsj.
Som vel det har vært antydet her i tråden at vi burde gjøre noe med, for det medfører stadig rot overalt...
Tungvint med mye stæsj. Spesielt når man er dårlig på å kvitte seg med ting [emoji85]
Sove godtEn stk morsom kamp er over, nå nå jeg finne senga
Vi har to planleggingsdager nå. Så har heldigvis litt mer tid til å gå gjennom de mengdene med klær vi tok hjem på onsdagTid for seng her også, har hatt ungene hjemme lenge, mellomste i bhg bare mandag sist uke pga førskoledagene, så det er full oppstart av hverdag i morgen. Var tømming a garderobe i bhg før langhelgen også. Og hadde med ei ekstra hjem den dagen så det ligger faktisk i bilen enda... Glemt.
Jaja
Sove litt, hente inn og går gjennom og fylle opp og ta bort så det er passe det som sendes tilbake. Og rekke skolen. Går så bra så
Ikke så lett da.. "men den.. Fikk jeg jo av noen..", "men.. Tenk om...", "denne bruker vi jo..! Eller.. Ja.. Sist i 2003, men likevel.."Ehh, ja, sånn har vi det.... burde kastet mer
Synes det tok mye lengre enn det her, sist i alle fall..Tar det 3 uker å få svar på celleprøve eller kan den komme før?
Samme her
Vel, ikke du, men.... vel, "du". (Nei, jeg så ikke den på mobilen min synes ikek alle smil slik de gjør på nett...), men jeg vet det er en del som FAKTISK synes opptak hadde vært absolutt greit.
Og jeg mente jo at ersom det var "hele dagen greier" fikk han suck it up, men en kamp, da kunne de ta en pause akkurat da.
(Og ja, jeg tråkker visst på tør og i salater overalt i dag jeg )
Æsj håper ikke det herSynes det tok mye lengre enn det her, sist i alle fall..