☆ Skravletråd Mai ☆

Vel, de flest mine var sånne kort-distanse. Flytte hjemmefra var fra Ålesund til Bergen, og flytte fra rekkehus til enebolig gikk andre veien. Men den siste flyttingen vår tok vi likevel i mange omganger da. Pappa kjørte varebil opp og ned først sånn en gang i mnd og så tre ganger på to uker, de to siste på en langhelg da vi faktisk flyttet, og min man og min bror hentet resten to uker senere...

STÆSJ. Vi har så mye stæsj.

Som vel det har vært antydet her i tråden at vi burde gjøre noe med, for det medfører stadig rot overalt...
Tungvint med mye stæsj. Spesielt når man er dårlig på å kvitte seg med ting [emoji85]

Tid for seng her også, har hatt ungene hjemme lenge, mellomste i bhg bare mandag sist uke pga førskoledagene, så det er full oppstart av hverdag i morgen. Var tømming a garderobe i bhg før langhelgen også. Og hadde med ei ekstra hjem den dagen så det ligger faktisk i bilen enda... Glemt.

Jaja

Sove litt, hente inn og går gjennom og fylle opp og ta bort så det er passe det som sendes tilbake. Og rekke skolen. Går så bra så

Tid for seng her også, har hatt ungene hjemme lenge, mellomste i bhg bare mandag sist uke pga førskoledagene, så det er full oppstart av hverdag i morgen. Var tømming a garderobe i bhg før langhelgen også. Og hadde med ei ekstra hjem den dagen så det ligger faktisk i bilen enda... Glemt.

Jaja

Sove litt, hente inn og går gjennom og fylle opp og ta bort så det er passe det som sendes tilbake. Og rekke skolen. Går så bra så
Vi har to planleggingsdager nå. Så har heldigvis litt mer tid til å gå gjennom de mengdene med klær vi tok hjem på onsdag:-)

Ehh, ja, sånn har vi det.... burde kastet mer
Ikke så lett da.. "men den.. Fikk jeg jo av noen..", "men.. Tenk om...", "denne bruker vi jo..! Eller.. Ja.. Sist i 2003, men likevel.."

Vel, ikke du, men.... vel, "du". (Nei, jeg så ikke den på mobilen min synes ikek alle smil slik de gjør på nett...), men jeg vet det er en del som FAKTISK synes opptak hadde vært absolutt greit.

Og jeg mente jo at ersom det var "hele dagen greier" fikk han suck it up, men en kamp, da kunne de ta en pause akkurat da.

(Og ja, jeg tråkker visst på tør og i salater overalt i dag jeg :) )

Ser vi begge missforsto litt der[emoji6] fort gjort da man leser og skriver litt fort.

Guddlård.
Altså. Jeg brukte over en time borte i huset. På hva..?
Jeg bar inn tre smååå esker, og satte noe kremer i et skap..
Kun det.
Herregud....

Vi har ei ventilasjonsvifte/avtrekksvifte i huset som kommer til å ta knekken på samlivet vårt!
Hjelp!

Jeg HATER at den står på, sambo skrur den på heeeele tiden[emoji35]

Back
Topp