Er ikke så farlig egentlig. Så lenge jeg vet ca, så holder det i massevisEr nok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så farlig egentlig. Så lenge jeg vet ca, så holder det i massevisEr nok det
Usj. Merker at vi har så mye ting, at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte engang [emoji85]
En god del synes jeg kan kastes, men samboer er så antikaster at...
At.. Han må bare finne ut hvordan alt skal stå [emoji23] Jeg vet IKKE hvordan vi skal få plass til alt han vil ta vare på, og likevel ha det organisert. (Usj, vil ikke ha det trangt og rotete... Men tusen ubrukelige objekter må man ha, i TILFELLE man en dag får bruk for det..)
Samme herEr ikke så farlig egentlig. Så lenge jeg vet ca, så holder det i massevis
Tja her bruker de 8 uker [emoji54]Tar det 3 uker å få svar på celleprøve eller kan den komme før?
Fikk svar på ca 1 uke.Tar det 3 uker å få svar på celleprøve eller kan den komme før?
Så du [emoji12]? Jeg vet veldig godt at en kamp ikke kan sees på opptak. Og hvem har sagt jeg ikke liker?[emoji15] og hun sa heller ikke noe om det var en kamp det var snakk om. Det var sport, kan være sykling, golf, tennis, you name it. Beklager hvis du følte deg støtt, men jeg tulla litt og satte det vel litt på spissen.
Her plaska det ned godt et par timer og var skikkelig tordenvær. Hørtes nesten ut som det var to[emoji15] men nå er det blå himmel og sol igjen[emoji2]
Har dere hatt fint vær da? Eller overrskyet og tørt?
Oj det var da lengeTja her bruker de 8 uker [emoji54]
Gått 2 uker her i morgenFikk svar på ca 1 uke.
Mener de sa at det vanligvis var 1-2 uker. Så burde jo være like rundt hjørnet daGått 2 uker her i morgen
Ja så på kreftforeningen sin side 7-14 dagerMener de sa at det vanligvis var 1-2 uker. Så burde jo være like rundt hjørnet da
Og så er det jo mai. Da tar vel alt slikt noen dager ekstra [emoji23]Ja så på kreftforeningen sin side 7-14 dager
Jupp, glemmer jo helt av det innen man får svartOj det var da lenge
Godt du husket det daFillern hadde glemt et møte i morgen tidlig
Æsj ja sikkertOg så er det jo mai. Da tar vel alt slikt noen dager ekstra [emoji23]
Mannen som huskerGodt du husket det da
Det vil jeg tro jaJupp, glemmer jo helt av det innen man får svart