☆ Skravletråd Mai ☆

Usj. Merker at vi har så mye ting, at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte engang [emoji85]
En god del synes jeg kan kastes, men samboer er så antikaster at...
At.. Han må bare finne ut hvordan alt skal stå [emoji23] Jeg vet IKKE hvordan vi skal få plass til alt han vil ta vare på, og likevel ha det organisert. (Usj, vil ikke ha det trangt og rotete... Men tusen ubrukelige objekter må man ha, i TILFELLE man en dag får bruk for det..)

Ehh, ja, sånn har vi det.... burde kastet mer

Så du [emoji12]? Jeg vet veldig godt at en kamp ikke kan sees på opptak. Og hvem har sagt jeg ikke liker?[emoji15] og hun sa heller ikke noe om det var en kamp det var snakk om. Det var sport, kan være sykling, golf, tennis, you name it. Beklager hvis du følte deg støtt, men jeg tulla litt og satte det vel litt på spissen.

Vel, ikke du, men.... vel, "du". (Nei, jeg så ikke den på mobilen min synes ikek alle smil slik de gjør på nett...), men jeg vet det er en del som FAKTISK synes opptak hadde vært absolutt greit.

Og jeg mente jo at ersom det var "hele dagen greier" fikk han suck it up, men en kamp, da kunne de ta en pause akkurat da.

(Og ja, jeg tråkker visst på tør og i salater overalt i dag jeg :) )

Her plaska det ned godt et par timer og var skikkelig tordenvær. Hørtes nesten ut som det var to[emoji15] men nå er det blå himmel og sol igjen[emoji2]
Har dere hatt fint vær da? Eller overrskyet og tørt?

Overskyet, tørt, bittelitt vått i kveld, men ikke VÅTT. Tidvis kald vind, tåka kom sigende... så nei, ikke BRA vær- Bare ikke så ille vær som det vr meldt.

Back
Topp