☆ Skravletråd Mai ☆

Sport i opptak?

Greit at du ikke liker, men du prøver faktisk ikke å forstå en halv prosent heller?

Ja, bra å flytte litt etter litt. Men la ham se.en kamp? Ikke om.der vsr snakk om.å se generelt sport hele dagen uten noe spes, men om.det vsr en kamp o kveld?
Kan jo flytte likevel. En kamp tar bare to timer, inkl litt før/etter

Så du [emoji12]? Jeg vet veldig godt at en kamp ikke kan sees på opptak. Og hvem har sagt jeg ikke liker?[emoji15] og hun sa heller ikke noe om det var en kamp det var snakk om. Det var sport, kan være sykling, golf, tennis, you name it. Beklager hvis du følte deg støtt, men jeg tulla litt og satte det vel litt på spissen.

Det er det :D Sitter og slapper av og ser på alle klærne som burde ha blitt brettet :p
Spørs om jeg må reise meg og fikse det etterhvert :)
Her må jeg ta en runde med det i morgen . Mengder med klær som må brettes og legges på plass

Kjekt å ha :D Sånn var jeg tidligere. Men nå har jeg heldigvis tatt til vett og starta å kaste masse dritt :P
Jeg ER litt sånn selv. Ligger i genene.. Pappa.. Besta.. Olde... [emoji14] verre og verre for hver generasjon opp du leter. Olde pleide visst samle på ALT. Sånn.. Gamle melkekartonger osv, hørte jeg rykter om..

Men så har jeg mamma sitt "kast alt!" også. Jeg skjønner ikke hvordan foreldrene mine klarte å finne hverandre og produsere unger.. De er så motsatt, på alt, at jeg merker jo genene mine kræsje.

Jeg ER litt sånn selv. Ligger i genene.. Pappa.. Besta.. Olde... [emoji14] verre og verre for hver generasjon opp du leter. Olde pleide visst samle på ALT. Sånn.. Gamle melkekartonger osv, hørte jeg rykter om..

Men så har jeg mamma sitt "kast alt!" også. Jeg skjønner ikke hvordan foreldrene mine klarte å finne hverandre og produsere unger.. De er så motsatt, på alt, at jeg merker jo genene mine kræsje.
Haha, det er kanskje greitt å ha en av hver, så de oppveier hverandre :D

Etter en dag med alt for mye energi tror jeg jeg har endelig fått ut det meste [emoji14]
Det var synd, du kunne sendt litt hit [emoji23]

Tar mye energi å være ute med ungene mens jeg faster og blir ikke daff når jeg begynner å spise men har ikke såååå mye energi at jeg hopper opp og gjør alt som burde gjøres heller [emoji54]

Heh. Flyttet hjemmefra til liten enebolig.. Til større enebolig 12 timer unna. Tilbake fra større til liten enebolig (12 timer igjen). Fra liten enebolig til litt større.. Og nå til enda en enebolig [emoji14]
Men her håper vi på å bli værende da. Får se, dog [emoji4]

Vel, de flest mine var sånne kort-distanse. Flytte hjemmefra var fra Ålesund til Bergen, og flytte fra rekkehus til enebolig gikk andre veien. Men den siste flyttingen vår tok vi likevel i mange omganger da. Pappa kjørte varebil opp og ned først sånn en gang i mnd og så tre ganger på to uker, de to siste på en langhelg da vi faktisk flyttet, og min man og min bror hentet resten to uker senere...

STÆSJ. Vi har så mye stæsj.

Som vel det har vært antydet her i tråden at vi burde gjøre noe med, for det medfører stadig rot overalt...

Back
Topp