Ja det var veldig greit . Nå har jeg fri mandag og tirsdagGreit det vil jeg tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var veldig greit . Nå har jeg fri mandag og tirsdagGreit det vil jeg tro
Bra der?God kveld til deg og
Sport i opptak?
Greit at du ikke liker, men du prøver faktisk ikke å forstå en halv prosent heller?
Ja, bra å flytte litt etter litt. Men la ham se.en kamp? Ikke om.der vsr snakk om.å se generelt sport hele dagen uten noe spes, men om.det vsr en kamp o kveld?
Kan jo flytte likevel. En kamp tar bare to timer, inkl litt før/etter
Det er det Sitter og slapper av og ser på alle klærne som burde ha blitt brettetBra der?
Her må jeg ta en runde med det i morgen . Mengder med klær som må brettes og legges på plassDet er det Sitter og slapper av og ser på alle klærne som burde ha blitt brettet
Spørs om jeg må reise meg og fikse det etterhvert
Tror jeg faktisk ville ha sagt mye mer enn det [emoji34]
Var bare et obs.Hehe[emoji12] uff da!
Jeg ER litt sånn selv. Ligger i genene.. Pappa.. Besta.. Olde... [emoji14] verre og verre for hver generasjon opp du leter. Olde pleide visst samle på ALT. Sånn.. Gamle melkekartonger osv, hørte jeg rykter om..Kjekt å ha Sånn var jeg tidligere. Men nå har jeg heldigvis tatt til vett og starta å kaste masse dritt
Hoper seg ofte opp herHer må jeg ta en runde med det i morgen . Mengder med klær som må brettes og legges på plass
Sant det, vil mannen fortsatt ha flere barn eller var det en effektiv prevensjonsmiddel [emoji23]Jada grei den. Jobbet formiddag . Hatt 2 ekstra barn her i dag. Kjekt og travelt
Haha, det er kanskje greitt å ha en av hver, så de oppveier hverandreJeg ER litt sånn selv. Ligger i genene.. Pappa.. Besta.. Olde... [emoji14] verre og verre for hver generasjon opp du leter. Olde pleide visst samle på ALT. Sånn.. Gamle melkekartonger osv, hørte jeg rykter om..
Men så har jeg mamma sitt "kast alt!" også. Jeg skjønner ikke hvordan foreldrene mine klarte å finne hverandre og produsere unger.. De er så motsatt, på alt, at jeg merker jo genene mine kræsje.
Tja han vil jo ha det han er vant tilEr han kresen?
Skjønner. Håper du passerer testen daTja han vil jo ha det han er vant til
Samme herOg nå sol[emoji6]
God det da [emoji4]Var bare et obs.
Hun stor på den andre siden av gjørmen med en våt sokk.
Vi hadde tørre sokker i sekken og jeg plukket opp skoen.
Så fortsatte vi turen...
Er nok detJa nå så jeg det på fotball.no. Men både VIF sine sider og Google sa at det ikke er bekreftet ennå. Men er sikkert riktig
Så deiligJa det var veldig greit . Nå har jeg fri mandag og tirsdag
Det var synd, du kunne sendt litt hit [emoji23]Etter en dag med alt for mye energi tror jeg jeg har endelig fått ut det meste [emoji14]
Håper jeg også, kan hende den ikke er søt nok for han saSkjønner. Håper du passerer testen da
Heh. Flyttet hjemmefra til liten enebolig.. Til større enebolig 12 timer unna. Tilbake fra større til liten enebolig (12 timer igjen). Fra liten enebolig til litt større.. Og nå til enda en enebolig [emoji14]
Men her håper vi på å bli værende da. Får se, dog [emoji4]