Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Heh. Flyttet hjemmefra til liten enebolig.. Til større enebolig 12 timer unna. Tilbake fra større til liten enebolig (12 timer igjen). Fra liten enebolig til litt større.. Og nå til enda en enebolig [emoji14]Jeg har ikke gjort det så mange ganger.
Vel, jeg har flyttet mange ganger, men de fleste som barn så det var jeg ikke med på sånn praktisk sett.
Bygget huset mine foreldre fortsatt bor i da jeg var 6 så husker ikke noe av flytting før det. Flytte hjemmefra til hybel var helle ikke mye stress, antar mamma tok hånd om mye,
Flytte fra en hybel tol en "dublett", to roms hybel som jeg delte med kjæresten, var sånnsett overkommelig. Vi flyttet uten bil, brukte en trillebåre til noe... det var fra en blokk til en annen. Så flyttet vi derfra til en leilighet. Fortsatt overkommelig, trolig pga meget begrenset plass på hybel. Så flyttet vi fra leilighet til rekkehus, og det var mer styr for vi hadde samlet litt stæsj, men ikke SÅ ille egentlig.
Men så giftet vi oss (masse gaver=stæsj) og fikk to barn (enorme mengder greier) og måtte underveis ha noen skap å ha ting i.... og SÅ flyttet vi igjen og det var stress og vi er ikke gode på å kaste ting åpenbart så derved har vi sånnsett enda noen kasser stående.. Og orket med å flytte og selge (=rydde og styre med megler og visning) er hovedårsak til at jeg ikke aktivt leter etter et nytt hjem...
Men her håper vi på å bli værende da. Får se, dog [emoji4]