☆ Skravletråd Mai ☆

Spennende :D Høres mektig ut :D
Det er den, alt er godt silt da og kjøpte skikkelig klut fra ica idag så gikk jo som en lek, var verre ifjor [emoji23]

Håper bare den blir godkjent av mannen nå

Da må du være forsiktig ja :-) Håper du har en snill og flink samboer da :D
Usj. Merker at vi har så mye ting, at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte engang [emoji85]
En god del synes jeg kan kastes, men samboer er så antikaster at...
At.. Han må bare finne ut hvordan alt skal stå [emoji23] Jeg vet IKKE hvordan vi skal få plass til alt han vil ta vare på, og likevel ha det organisert. (Usj, vil ikke ha det trangt og rotete... Men tusen ubrukelige objekter må man ha, i TILFELLE man en dag får bruk for det..)

Lagt merke til at alle disse mødrene med sønner går bare rundt og dreper alle som er i nærheten av disse sønnene sine? [emoji33][emoji23]
Soa, Reign, Game of thrones og plenty mer. Bare disse jeg kom på sånn friskt i minne.

Man får ikke ett positivt inntrykk av svigermødrene gitt [emoji23][emoji23][emoji23]

Her har kommet nesten bittelitt regn

Og noe tåke.

Fortsatt ikke VÅTT ute...

Her plaska det ned godt et par timer og var skikkelig tordenvær. Hørtes nesten ut som det var to[emoji15] men nå er det blå himmel og sol igjen[emoji2]
Har dere hatt fint vær da? Eller overrskyet og tørt?

Usj. Merker at vi har så mye ting, at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte engang [emoji85]
En god del synes jeg kan kastes, men samboer er så antikaster at...
At.. Han må bare finne ut hvordan alt skal stå [emoji23] Jeg vet IKKE hvordan vi skal få plass til alt han vil ta vare på, og likevel ha det organisert. (Usj, vil ikke ha det trangt og rotete... Men tusen ubrukelige objekter må man ha, i TILFELLE man en dag får bruk for det..)
Kjekt å ha :D Sånn var jeg tidligere. Men nå har jeg heldigvis tatt til vett og starta å kaste masse dritt :P

Back
Topp