Ah får se om vi får med den ogsåIkke terminfestet ennå, men ca i midten av høstsesongen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah får se om vi får med den ogsåIkke terminfestet ennå, men ca i midten av høstsesongen
Det er den, alt er godt silt da og kjøpte skikkelig klut fra ica idag så gikk jo som en lek, var verre ifjor [emoji23]Spennende Høres mektig ut
Usj. Merker at vi har så mye ting, at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte engang [emoji85]Da må du være forsiktig ja Håper du har en snill og flink samboer da
God kveld [emoji4]God kveld
Ja så det sto 15 okt nåIkke terminfestet ennå, men ca i midten av høstsesongen
Hadde vært fantastiskHelt seriøst ser det ut som ja [emoji23]
Hatt en fin dag på jobb?God kveld
Det må du gjøreAh får se om vi får med den også
Jada grei den. Jobbet formiddag . Hatt 2 ekstra barn her i dag. Kjekt og traveltGod kveld [emoji4]
Hatt en fin dag?
Er han kresen?Det er den, alt er godt silt da og kjøpte skikkelig klut fra ica idag så gikk jo som en lek, var verre ifjor [emoji23]
Håper bare den blir godkjent av mannen nå
Den var grei . Avspaserte litt ogHatt en fin dag på jobb?
Får sjekke når vi er på ferieDet må du gjøre
Greit det vil jeg troDen var grei . Avspaserte litt og
God kveld til deg ogGod kveld
Her har kommet nesten bittelitt regn
Og noe tåke.
Fortsatt ikke VÅTT ute...
Kjekt å ha Sånn var jeg tidligere. Men nå har jeg heldigvis tatt til vett og starta å kaste masse drittUsj. Merker at vi har så mye ting, at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte engang [emoji85]
En god del synes jeg kan kastes, men samboer er så antikaster at...
At.. Han må bare finne ut hvordan alt skal stå [emoji23] Jeg vet IKKE hvordan vi skal få plass til alt han vil ta vare på, og likevel ha det organisert. (Usj, vil ikke ha det trangt og rotete... Men tusen ubrukelige objekter må man ha, i TILFELLE man en dag får bruk for det..)
Regn her også
Ja nå så jeg det på fotball.no. Men både VIF sine sider og Google sa at det ikke er bekreftet ennå. Men er sikkert riktigJa så det sto 15 okt nå