Men nå er vel du også høygravid..Guddlård.
Altså. Jeg brukte over en time borte i huset. På hva..?
Jeg bar inn tre smååå esker, og satte noe kremer i et skap..
Kun det.
Herregud....
Kan ikke forvente så mye da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men nå er vel du også høygravid..Guddlård.
Kun det.
Herregud....
Bråker den ille, eller mye trekk?Vi har ei ventilasjonsvifte/avtrekksvifte i huset som kommer til å ta knekken på samlivet vårt!
Hjelp!
Jeg HATER at den står på, sambo skrur den på heeeele tiden[emoji35]
Overskyet, tørt, bittelitt vått i kveld, men ikke VÅTT. Tidvis kald vind, tåka kom sigende... så nei, ikke BRA vær- Bare ikke så ille vær som det vr meldt.
Fikk av.. Ja. Særlig "fikk av svigermor" som er den som gir oss de særeste tingene, men jeg er jo kritisk og utakknemlig om jeg kvitter meg med det, føler jeg. Selv om enkelte ting definitivt aldri er brukt eller blir det...Ikke så lett da.. "men den.. Fikk jeg jo av noen..", "men.. Tenk om...", "denne bruker vi jo..! Eller.. Ja.. Sist i 2003, men likevel.."
Bekymret? :/Æsj håper ikke det her
Klipp av ledningen? [emoji23]Vi har ei ventilasjonsvifte/avtrekksvifte i huset som kommer til å ta knekken på samlivet vårt!
Hjelp!
Nei, men poenget er mer at jeg er susete. Jeg aner ikke hva som tok tid. Tok ikke mange minuttene å ta inn eskene osv :SMen nå er vel du også høygravid..
Kan ikke forvente så mye da
Finn en slektning å gi til..? Så føler du det går til noe godt, også slipper du selv ta vurderingen av det..?Fikk av.. Ja. Særlig "fikk av svigermor" som er den som gir oss de særeste tingene, men jeg er jo kritisk og utakknemlig om jeg kvitter meg med det, føler jeg. Selv om enkelte ting definitivt aldri er brukt eller blir det...
Bortsett fra det er der mest barneklær som er greia. Vi tok vare på for vi skulle ha flere barn. Nå skal vi ikke ha flere. Og har enorme mengder å gå gjennom føler jeg...
Godt med hverdag da [emoji4]Tid for seng her også, har hatt ungene hjemme lenge, mellomste i bhg bare mandag sist uke pga førskoledagene, så det er full oppstart av hverdag i morgen. Var tømming a garderobe i bhg før langhelgen også. Og hadde med ei ekstra hjem den dagen så det ligger faktisk i bilen enda... Glemt.
Jaja
Sove litt, hente inn og går gjennom og fylle opp og ta bort så det er passe det som sendes tilbake. Og rekke skolen. Går så bra så
Hvordan er det der da?Guddlård.
Kun det.
Herregud....
Hvorfor skrur han den på da?Vi har ei ventilasjonsvifte/avtrekksvifte i huset som kommer til å ta knekken på samlivet vårt!
Hjelp!
Greit nok. Bedre når vi er ferdigflytta [emoji14]Hvordan er det der da?
Tapet er lett å få ordnet da, så lenge det ikke er altfor mange dyre ting som må ordnes [emoji4]Greit nok. Bedre når vi er ferdigflytta [emoji14]
Foreløpig bare 1 etg vi kan bruke. Håper de tømmer oppe etterhvert. Kunne godt tenkt meg til å kjøpe, men må renovere oppe da. Bytte ut vinduer og ellers estetisk i ca alle rom oppe [emoji23] tapet fra... Ja. 50-60 tallet...? Vet ikke, fælt i alle fall. [emoji14]
Tror ikke det. Eneste er vinduene da. De MÅ byttes i overetg. Like gammelt som huset. Men ikke sett noe verre enn det til nå..Tapet er lett å få ordnet da, så lenge det ikke er altfor mange dyre ting som må ordnes [emoji4]
Men det er bra da [emoji4]Tror ikke det. Eneste er vinduene da. De MÅ byttes i overetg. Like gammelt som huset. Men ikke sett noe verre enn det til nå..
Må male og tapetsere ting bare..
Neei, regner med at det uansett blir et og et rom da.. Da blir utgiftene fordelt etterhvert og.Men det er bra da [emoji4]
Vinduer er dyrt nok men ikke uoverkommelig ihvertfall [emoji4]
Den er fin, drømmer om en sånn en, må bare ha plass til den også [emoji7]Skal kjøpe meg denne i morgen..!
Tror den blir veldig passende å ha i gangen. Plass til litt votter og sånt, og plass til ræva mi på den, til når jeg sliter med sko (eller må vente på trege unger).
Ja det er greit å vite først [emoji6]Neei, regner med at det uansett blir et og et rom da.. Da blir utgiftene fordelt etterhvert og.
Men må se hvordan det går først da. Om vi får lån etterhvert osv....